Freemobilesite Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvordan sletter jeg mms-oppsettene på siemens s65? trenger å gjøre det fortest mulig! Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ja, noen som veT? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er det ikke slik at når du bestiller et nytt oppsett, så blir du spurt om å overskrive det gamle? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 sant, men jeg må slette alle oppsettene som er på mobilen nå for å få GPRS til å funke med talkmore... åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
qystein Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 På M65 er det; Innstillinger - datautveksling - datatjenester - valg - slett alle Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ikke gprs oppsettene, de har jeg klart å slette. men MMS-oppsettene... Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 noen som vet ? :S Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sikkert noen på club-siemens sitt forum som vet det! Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 mhm.. ok ingen som vet noe på DETTE forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå