Gå til innhold

TES: Imperial Legion ,Gnisis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har meldt meg p åImperial legion i Gnisis, men sliter litt med andre oppdrag.

Når jeg skal prøve å gjøre kvama quen i egg-gruvene, blir jeg med en gang slaktet av kwama arbeiderne. Hva skal jeg gjøre?

Slaktet av Kwama Workers??? :ermm:

Kanskje du skal levle opp litt?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har meldt meg p åImperial legion i Gnisis, men sliter litt med andre oppdrag.

Når jeg skal prøve å gjøre kvama quen i egg-gruvene, blir jeg med en gang slaktet av kwama arbeiderne. Hva skal jeg gjøre?

Slaktet av Kwama Workers??? :ermm:

Kanskje du skal levle opp litt?

De skjøt strøm... :blush:

Jeg har nettopp startet spillet på nytt igjen og jeg dro til Gnisis med en gang.

Det var kwama warriors!

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar

De er ganske vanskelige i starten av spillet ja. Men ikke umulig, jeg har selv tatt de på level 1 flere ganger.

Ett par triks:

- Gå i nærkamp med engang. Da skyter de ikke lyn. Slagene dems gjør mye mindre skade enn lynet.

- Heng de opp i krinker og kroker. Morrowind har vedlig dårlig AI og man kan lett få fienden til å sette seg fast på de teiteste steder.

- Skaff deg noen potions of shock resistance. Disse kan du lett få tak i ved å gjøre noen veldig korte oppdrag i mage guilden i balmora. Eller du kan kjøpe de selv.

- Flaske trikset. Litt "skittent" gjort, men men. Trikset går ut på å samle maaange flasker, løpe inntil fienden og trykke på pause. Fra pause screenen kan du bruke god tid på å plasere flaskene rundt fienden, stabbel gjerne noen flasker i høyden også. Når du trykker av pause nå sitter fienden fast i flaske-fellen din. Nå kan du trykt skyte han ned med en bue. Dette funker ikke like bra mot fiender med muligheter til kamp på avstand, men hvis du har potion/scroll of shock resistance så skulle det problemet være løst.

Ellers så kan du jo bare skru ned litt på vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...