RiZLa Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Skal ha en 10/100 mbit switch, 5 eller 8 porters, og lurer på hvilken jeg skal kjøpe... Vurderer 3com, unex, og smc.. HVILKEN!?!?!? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Unex er vel billigst, og det er absolutt ingenting galt med Unex! Har selv en 16-porter Unex-switch, og den er kjapp! Har prøvd 3Com-greier og SMC-greier... Det som er med de, er at de er dyrere. Lenke til kommentar
qwer Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 3com 8porter switch, har den selv og er kjempe fornøyd. Eneste minus er at det ikke er en egen uplink port.. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: On 2002-05-07 13:58, RiZLa skrev:Skal ha en 10/100 mbit switch, 5 eller 8 porters, og lurer på hvilken jeg skal kjøpe... Vurderer 3com, unex, og smc.. Har selv en 8 porters SMC 10/100 Mbit switch hjemme, og den er jeg veldig fornøyd med. Switchen har et metallkabinett, strømkabelen plugges rett inn i kabinettet (ingen firkantede bokser som tar opp 2 strømkontakter). Ytelsen ser ellers ut til å være utmerket. Ellers så tror jeg at du ikke gjør mye galt i å kjøpe en fra 3com el. unex heller. Kanskje like greit å kjøpe den som er billigst av de du nevnte. MK Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har en 8 porter CNet switch. Er svært fornoyd med den. Billig er den også. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg nevnte vel at Unex-switchen min har en egen uplink-port i tillegg til de 16 andre...? Og, seff, vil du ha flere switcher/HUB'er tilkobla, er det jo bare å leke med twisted-kabler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå