Sjøbanan Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg lurer da på va AA/AF er og gjør, for jeg ser så mange som får lite scor på 3dmark03 pga dette er på... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 AA - Antialiasing Antialiasing is the smoothing of the image or sound roughness caused by aliasing. With images, approaches include adjusting pixel positions or setting pixel intensities so that there is a more gradual transition between the color of a line and the background color. With sound, aliases are removed by eliminating frequencies above half the sampling frequencies. AF - Anisotropic filtering Anisotropic filtering (AF) is a feature of some video cards that sharpens the details of the fading-away part of a 3D object that recedes into the distance. Think of the text in the titles at the beginning of the Star Wars movies that is presented in large letters and then scrolls back into the distance. As it scrolls off, it becomes fuzzy and hard to read. In a 3D image, you may want a comparable effect to retain the sharpness of an object as it recedes; anisotropic filtering does this. Takk til www.whatis.com Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Burde jeg ta dette av da? Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 la det stå på, siden default er det folk sammenligner.. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) dobbelpost :/ Endret 6. september 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du må nesten selv vurdere den visuelle nytelse det gir opp imot ytelsesreduskjonen det også gir... Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ?? Kan noen si meg hva dere har gjort? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg trodde man skulle skru AV AA og AF når man "mark'et" Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 det er det en god del sier... så dette har det vært masse kluss med.. f.eks mark03 går nesten bare på fps og ikke cpu kraft. så ned med grafikken og.. vips 10k med en 9800pro så, bruker du 3dmark 04. så kan du ikke cheate så mye.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 det er det en god del sier... så dette har det vært masse kluss med.. f.eks mark03 går nesten bare på fps og ikke cpu kraft. så ned med grafikken og.. vips 10k med en 9800pro så, bruker du 3dmark 04. så kan du ikke cheate så mye.. tviler på at du klarer 10k med et 9800pro Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 så, bruker du 3dmark 04. så kan du ikke cheate så mye.. JA, det går ikke ann å cheate i noe som ikke existerer. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Beskrivelse av Aa og AF, og eksempler på hvilken effekt disse har, finner dere her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå