CeLiCiUm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har bestilt fra databutikken.com og hpx.no, men ingen kan levere en MP CPU til meg. Noen som vet om nettbutikker som ennå leverer og kan skaffe slike CPU'er? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du kan jo evt kjøpe to Duron 1,6GHz prosessorer og modde dem til MP Lenke til kommentar
CeLiCiUm Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Har en MP2200 fra før, vil bare fullbyrde HK'et, så kan jeg tyne siste dråpen ytelse ut av den før den går over i historiebøkene. Mye som må til for å modde duron til MP? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) PCutstyr har 1 stk mp 1900+, men vet ikke hvor godt den vil passe sammen med din 2200+. Mamoz har mp 2400+ på lager, men den passer fortsatt ikke sammen med den du har fra før. Er litt mer usikker på denne fra PS-data, men du kan jo alltids spørre. Endret 6. september 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
CeLiCiUm Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 De går uavhengig av hastighet, HK trenger ikke at de er lik. Takker. Fant noe på PS Data via produktguiden til HW, en MP2400, men fant ikke noe kjøp-knapp på den. Har sendt mail for å høre om de har den på lager og hvilken pris de skal ha for den. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Feilpost. Endret 6. september 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå