Selle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000, men så så jeg Tundra 1556K på tilbud hos psdata. Det som skiller dem er først og fremst at amiloen har DVD-rw, 60GB, 1,5GHz (1MB Cache) og XP pro, mens tundraen har cdv/cd-rw, 40GB, 1,5GHz (2mb Cache) og xp home. Hvilken skal jeg velge? DVD brenneren bryr jeg meg ikke noe om, 60GB hadde vert en fordel, men 40 holder i lange banner. Hvor mye bedre er XPH en XPP ? Hadde vert greit med erfaringer på begge makinene. Selle Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 * Fujitsuen er 1000 kroner dyrere * Fujitsuen er 0.2 kg tyngre * Jeg har sendt en mail til PSdata om hva type minne som står i Tundraen * XP Home er like dårlig som Pro, ca 400kr billigere Lenke til kommentar
Torsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 * Fujitsuen er 1000 kroner dyrere* Fujitsuen er 0.2 kg tyngre * Jeg har sendt en mail til PSdata om hva type minne som står i Tundraen * XP Home er like dårlig som Pro, ca 400kr billigere En liten forskjell til: PRO V2000 har 2 x 256 Mb (brukt opp begge minnesporene), mens Tundra har 1 x 512 Mb og har dermed ett ledig spor. Ellers er jo disse boksene ganske like. Bestilte Pro V2000 i dag (MPX), selv om Tundraen kanskje er et bedre kjøp pris/ytelsesmessig, mest for at jeg har sansen for FSC og at jeg trenger en DVD brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå