kaliber Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jeg laster ned en del musikkvideoer, og det er en del av de som ikke fungerer, altså jeg hørere de synger men ser ikke bilder. og når windows media player skal prøve å finne en codec, kommer det bare en error. hvordan kan jeg få sett vidoen med film og lyd ? er det et spesielt program jeg må bruke ? håper på raske svar. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Last ned nyeste DivX og nyeste XviD! Da funker det meste! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det finnes massevis av flotte codec-pakker ute på nett... AcE MeGaCoDeC's PaCK er en av mine favoritter... Google-søk Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 takk takk. men hvordan bruker jeg xvid da.. legger jeg det bare inn i divx mappa ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 XviD er en egen codec, så du bare installerer den! Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Last ned Gspot først så vet du at du har riktig codec. http://www.headbands.com/gspot/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg