Påppæj Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Er det noen som har hørt eller lest om denne kommer til Norge? Ser veldig fin ut.... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tviler på at den kommet til Norge. Motorola har ikke så markedsdel, eller hva jeg skal kalle det i Norge. Har du lyst på denne, så må du sannsynligvis bestille den hos en utenlands nettbutikk. Lenke til kommentar
Påppæj Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Ok, takk for svar. Er det mulig å få den med norske tegn og menyer da tror du? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ok, takk for svar.Er det mulig å få den med norske tegn og menyer da tror du? Tror nok ikke det desverre... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Ok, takk for svar.Er det mulig å få den med norske tegn og menyer da tror du? Det skulle ikke være noe problem å ha engelsk språk på meny da. Men jeg forstår at det kan være et "problem" når man skal skrive sms. Edit:Tenker på Norsk da, tegn som æ, ø og å Endret 7. september 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ok, takk for svar.Er det mulig å få den med norske tegn og menyer da tror du? Det skulle ikke være noe problem å ha engelsk språk på meny da. Men jeg forstår at det kan være et "problem" når man skal skrive sms. Tja, jeg har jo spanske, svenske og til og med greske tegn på min T630 da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå