Christian_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hei! Jeg har nå de site dagene oppled at pc'en har blitt fryyyyyktelig treig, noe som er fryyyktleig irriterende...... så jeg har derfor tenkt at jeg kunne reinstalere xp, så det vil bli som vanlig igjen, tror det er noe bug i xp:( men jeg har en mappe som jeg gjerne vil beholde, som ikke gåt bort når jeg formaterer. har kun 1 hdd, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette?? Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du kan jo først prøve med spyware og virus og trojan remover programmer. Du kan også sjekke i msconfig, på oppstarten og tjenester. Hvis ikke noe av dette hjelper så kan du lage ein ny partisjon som er litt større en den mappa du skal beholde, så flytter du den mappa over på den nye partisjonen før du formaterer den andre(der windows ligger). Partition magic er ganske enkelt når du skal lage nye disker(partistasjoner). Håper dette hjelper mvh aM Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Prøv å kjør en diskdefragmentering, dersom du har bare en disk med en partisjon og har mye liggende på den. Kan hende det hjelper. Endret 6. september 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Prøv å uninstallere alt av bullcrap som eventuelt ligger på PC'n og bare tar plass. Reinstallere Windows er bra, det er en stor fordel å formatere først, så dele harddisken i to å lagre ting på en del. Kan være lurt å hente nyeste driverene du trenger til alt først. Endret 6. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Følg rådet til Hoax om driverene og uinstallere bullcrapet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå