Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg laget en mappe inne på Sureal 64 som hete ROMS denne puttet jeg alle roms'a på men ingen kan vises i Programmet hva er feil ? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Rart... funker hos meg. Prøv med bare små bokstaver. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Rart... funker hos meg. Prøv med bare små bokstaver. på romsa ? eller på mappa ? Den finner rett og slett ikke noe Lenke til kommentar
roolf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Regner med at du kjører dette på xbox. I så fall må du redigere den .xml-filen (eller var det en .ini-fil?) som legger i Surreal-mappen. Denne må vise til folderen med roms. Forresten, jeg fikk det heller ikke til å fungere før jeg la folderen med roms på roten til en disk - i mitt tilfelle F:/roms/. Lykke til. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 sikker på at du har pakket ut filene ? det skjedde med meg da jeg gjorde dette første gangen.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 sikker på at du har pakket ut filene ? det skjedde med meg da jeg gjorde dette første gangen.. har pakka ut ja , Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Regner med at du kjører dette på xbox. I så fall må du redigere den .xml-filen (eller var det en .ini-fil?) som legger i Surreal-mappen. Denne må vise til folderen med roms. Forresten, jeg fikk det heller ikke til å fungere før jeg la folderen med roms på roten til en disk - i mitt tilfelle F:/roms/. Lykke til. TUSEN TAKK nå funker det F:\roms er korrekt ja TAKK TAKK TAKK Endret 10. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå