Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Poster her i "Annet om data" paa ren trass og irritasjon.

Foerer dette til at jeg faar en ukes utestengning fra HW.no er det greit for meg.

Det jeg irriterer meg over, er at kategorien "Soeppel" ikke ser ut til aa vises i "Siste meldinger" lenger.

W-T-F?

Skal vi poste "Smakloest, irrelevant materialle som dere ikke klarer aa holde for dere selv" i "Annet om data" naa da?

Jeg betraktet selv kategorien "Soeppel" som en kategori hvor man kunne poste dritt. Og av og til poster jeg dritt. Da vil jeg gjerne at folk skal vaere oppmerksomme paa at det ikke er "relevant, tiltalende materialle" jeg poster, slik at de skal kunne styre klar av dette _hvis de vil_.

All den tid det er en del fjortisser og usaklig personer paa dette forumet, noe som ikke _noedvendigvis_ er negativt i seg selv, synes jeg brukerne fortjener den "Sikkerhetsventil" som "Soeppel" utgjoer.

Til sist: Man forhindrer ikke folk fra aa poste dritt ved aa fjerne kategorien "Dritt".

Ta dere sammen, hvem det naa enn var som bestemte aa fjerne kategorien "Soeppel" fra "Siste meldinger" visningen.

*Grrr*.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søppel ble fjerne i siste meldinger pga at det var ganske mange unødvendige meldinger som kom frem der. Ikke alle ville se de, og siden dette er ett hardware forum og ikke ett off topic forum, valgte vi og ta bort dette.

Nå er det ingen grunn til å syte over SO og andre poster som ligge runder off topic..

Siden du postet denne under annet om data på trass, og du har fått svar på din påstand, så stenger jeg den. Du kan åpne den under tilbakemeldinger om du vil det..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...