hazze Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Her er oppsettet mitt foreløpig, er litt usikker på rammen, har ikke funnet noen som har testet denne i en amd64 939 maskin, veit ikke hvordan den funker til å overklokke med. Amd64 3500+ 939 Link Msi k8n Neo2 Platinum Link Crusial Ballistix 4000 Link alle testene jeg har sett om denna rammen har vært til et p4 system, noen som veit om den er bra til klokking på detta systemet? eller om det er en annen type ram som er bedre? Takker på forhånd edit: byttet ram, sjekket noen tester med crutial ballistix, skulle visstnok være like bra, om ikke bedre enn ocz sine brikker, skulle også klare 2-2-2-5 i ddr 466, noe som virker ganske bra for min del noen som har noen erfaringer med denna ramen? Endret 10. september 2004 av hazze Lenke til kommentar
Aztro_Merkur Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Skal faktisk selv sette opp et 64-system med samme h.kort og CPU. Det er RAM'en jeg "sliter" litt med å avgjøre. Har lest at OCZ EB 3500 - 2*512 skal være meget bra for nevnte oppsett. Spesielt med tanke på stabilitet og overklokking. Viser også til Hardware.no's oppsett av super-pc. Sjekk der hva OCZ selv har å si om akkurat dette Anandtech benyttet også denne RAM typen under Socket 939 - RoundUp og der stakk MSI K8N Neo2 Platinum av med seieren som "Dagens råeste 64-bits hovedkort" Har mista linkene på de andre testene men så langt ser den komboen MEGET bra ut Endret 7. september 2004 av Aztro_Merkur Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 OCZ selv anbefaler EB 3500 for moderat overklokking og EB 3700 for ekstremklokkere Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 2500,- Vant stor test hos Anandtech OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition 2100,- Billigere versjon Lenke til kommentar
hazze Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) ingen som har noen erfaringer med ballistix? Endret 10. september 2004 av hazze Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 ingen som har noen erfaringer med ballistix? Mange som er skeptiske til BallistiX siden det virker som de brikkene de sendte Anandtech yter langt bedre enn de du får i butikken. Skal du ha bra Ram så kjøp OCZ's EB serie (Skynd deg de slutter å produsere dem ) eller OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2. Synes OCZ er det beste valget på RAM for øyeblikket. Rent ytelsesmessig så er det lite som skiller OCZ fra de andre topp produsentene, men OCZ har fantastisk kundesupport, noe som i mine øyne gjør de til det beste valget Lenke til kommentar
hazze Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 gikk for ballistix, og angrer ikke et eneste sekund, på 11x cpu multiplier, og 210 fsb, knakk jeg lett 6500 mb/s på sisoften med denna rammen, med mere kjøling gleder jeg meg til å få testa mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå