Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett og kabel-TV


Anbefalte innlegg

Jeg kom til Bodø for en stund siden, og flyttet inn på studenthjem (Flatvold for dem som vet hvor det er). Da jeg kom dit ble jeg jo veldig glad for at der var kabel-TV, men nå vil jeg ha internett også.

Jeg har egentlig ikke behov for noen rask linje, men det ville vært veldig bra hvis det ikke er så dyrt. Det er ikke mulighet for å få lagt opp bredbånd inn i hybelen.

Så så jeg at Canal Digital tilbyr "bredbånd" over kabel-TV. Dette virker veldig interesant og derfor lurer jeg på om dette er mulig å få på hyblen min. Og hvis jeg får det, vil alle hyblene få det slik at jeg betaler for alle beboerne? Ellers... Hvordan virker det, er linjen stabil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei.

Har nettopp flyttet inn på Anker Studentbolig i Oslo, og her har de samme avtale som de har hos deg. Men her er internettet allerede installert. Bare å plugge kabelen i.

 

Det er en 750kbits-linje, som har vært helt stabil for meg disse få dagene jeg har vært her til nå. Deler ikke linja med andre, og du kan når som helst oppgradere til raskere linje, for en hundrings eller to i måneden (respektive 1.2Mbits eller 2Mbits linje, såvidt jeg husker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...