Betroz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har ikke så værst PC selv jeg...hehe Jeg har en Formac 20" LCD og en 21" Eizo T966 CRT som begge kjører 1600x1200 og det er helt klart digg med dual oppsett Venter på at Athlon64 FX-55 skal komme ut jeg da. Håper på OC til 3.0 Ghz, men må nok vente på det til FX på 90nm kommer ut.... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Selve vindunderet står nå midlertidig på soverommet, da jeg pusser opp "kontoret". Den voktes forøvrig av to stk pitbull, hvor den ene har rabbies og den andre bare er konstant forbanna. komme og kose med vofsene jeg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er det bekreftet at det blir en Del 3? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei! Fet PC uten tvil! Hva skjedde egentlig med den OCZ strømforsyningen som ble avbildet først, men av en eller annen grunn ikke montert? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 [quote name='Alcoholiday' date='06/09/2004 : 22:11']Hva skjedde egentlig med den OCZ strømforsyningen som ble avbildet først, men av en eller annen grunn ikke montert? [/quote] Det har sikkert noe med "feil" valg av komponenter, det kommer jo en del 2 og 3 som kan forklare ting og tang! Spennende! Hadde vært stilig om Crusial Ballistix var valgt, det er jo noe nytt og spennende! [SPÅKONE-MODE]Jeg tipper at Gigabyte hovedkortet blir bytta ut med, tja, MSI sitt NEO sak [/SPÅKONE-MODE] (Kunne jeg bare bruke en slik mode på lotto-tallene...) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 en kompis av meg er MEGET spent på å få høre hvordan den SLK948 kjøleren tar seg ut, venter på del 2 og eventuelt del 3 Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 BenQ 8700? Er ikke det en prosjektor? AtW Jo, jeg sitter her i en "vill ha projektor" verden helt for meg selv, og jeg må bare beklage for at jeg trer det over hodet på dere DrE Hehe, dual-prosjektor til datamaskin, for en vill ide AtW hehehhee, du skal faen meg ha en stor vegg for å få plass til dual prosjektor også da! ser for meg det datarommet gitt... Uansett, undertegnede får ett fint system... ingen tvil.. Gleder meg til å lese del 2 -mamazboy- Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Men Herr Dahle, hvordan klarte dere å installere win xp(regner med at det er det dere har valgt, super pc'er fungerer liksom dårlig med win 3.11) på den sata disken uten floppy, så vidt jeg husker så må man legge inn driverne til sata kontrollen ved hjelp av en floppy, helt i begynnelsen av installasjonen. Men ellers ser dette bra ut! Tipper at dere hadde problemer med den dps'en, da den har skapt en del problemer for en kamerat av meg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Floppy har reddet meg i mange nødformaterings-situasjoner. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, for meg ihvertfall er floppy et must. Rart at Hr. Dahle ikke kunne koste på seg det. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 så vidt jeg husker så må man legge inn driverne til sata kontrollen ved hjelp av en floppy, helt i begynnelsen av installasjonen. Ikke på nForce3 250 dersom "native" SATA kontaktene brukes. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tja, noen av oss har ingen bruk for diskettstasjon - så hvorfor gidde bruke penger på det? Blir jo en kabel ekstra og litt dårligere airflow Kunne ane meg at det ble endel diss pga komponentvalg o.l. Men synes oppsettet ble ganske bra, selv om det er visse deler man i ettertid skulle ha byttet i noe annet. Dette kan merkes spesielt godt i del 3 om jeg ikke husker feil Ellers går det alltid ann å sette opp noe råere som bråker som en bever på crack, men er enig med Dahle at man må kunne leve med denne maskinen også. Er litt kjipt å lese VG med 50db bråk under pulten Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Men Herr Dahle, hvordan klarte dere å installere win xp(regner med at det er det dere har valgt, super pc'er fungerer liksom dårlig med win 3.11) på den sata disken uten floppy, så vidt jeg husker så må man legge inn driverne til sata kontrollen ved hjelp av en floppy, helt i begynnelsen av installasjonen. Men ellers ser dette bra ut! Tipper at dere hadde problemer med den dps'en, da den har skapt en del problemer for en kamerat av meg. Trenger man å instalere driver med floppy? man kan bruke en usb lagrings enhet eller cdrom til å instalere drivere. Jeg la ikke inn drivere da jeg instalerte xp på min sata hd... tenkt jeg måtte det men neida det gikk fint. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ser veldig mye poeng i to skjermer jeg, skulle gjerne hatt det selv, men blir ganske dyrt Kjør på Dahle, dette blir bra, gleder meg til intriger og forviklinger i del 2 & 3 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 på min pc trengte jeg ikke legge inn s-ata drivere.. Lenke til kommentar
asimov Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 virker som noen her faktisk ikke har lest artiklen bare sett kjapt over hva komponenter han har valgt. han begrunner feks klart hvorfor han velger fx53 å ikke dual oppsett osv. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 virker som noen her faktisk ikke har lest artiklen bare sett kjapt over hva komponenter han har valgt. han begrunner feks klart hvorfor han velger fx53 å ikke dual oppsett osv. hvem ville vel ha hatt et dual system for spill? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 bla bla bla..... FX for gaming dual-for redigering Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ville det ikke vært smart med tanke på fremtidig oppdatering å velge et PCIe basert system Er jo bare å skifte hovedkort senere hvis det blir noe behov, det er jo noen få prosent av prisen på det beistet her Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Gøy prosjekt.... gi den til ok.no etterpå.. finn ut hvor hardt den kan kjøres før den dør, og konfigurer den siden ett lite skritt tilbake og nyt.. stå på dahle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå