Asus Radeon 9800XT Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Helt identisk min pc bare min har et Cheiftec kabinett , 3200XL PRO og 2 SCSI cheetah 15k Ville da heller hatt din PC enn den som testes. Jeg sitter på en Seagate cheetah 15k selv, og det er behagelig. Takk for det Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Må si jeg syntes det er litt rart at ingen har kommentert det faktumet at de "kastet" bort omtrent 4000,- pr skjerm. Dell har omtrent akkurat samme skjermen til 8651,- http://dellware.euro.dell.com/dellstore/de...b=DNO_200-23361 Denne skjermen er like bra om ikke bedre...menmen, fikk han 40% rabatt på skjermene har det ikke så mye å si for han. Men for resten her, kjøp Dell skjermen i stedet, mye mer for penga Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tipper Dahle vet hva han gjorde da han valgte skjermer. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tipper Dahle vet hva han gjorde da han valgte skjermer. Det gjorde han nok, sier ikke det. Var bare et mer generelt tips til alle her som skulle få lyst å gjøre det samme....Spar pengene å kjøp Dell skjermen i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå