Ni kon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 TEST: Vi anskaffer en super-PC: Del 1 Hvor bra er det råeste av det råe? Denne artikkelserien tar for seg det å gå til anskaffelse av en topp utstyrt PC, problemer man kan møte på og hva man må vektlegge. I del 1 tar vi for oss utvelgelsen av komponentene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
corcky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 "Denne artikkelen er ikke publisert enda" Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hardware.no -> TestDenne artikkelen er ikke publisert enda Dere må se til få fikset publiseringssystemet, ble skikkelig storglad jeg nå som jeg så forum-tråden By the way: Ingen har sett denne artikkelen. Gratulerer, du er den første til å se siden, og du har hoppet over forsiden. Endret 6. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
alos Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) litt tidlig med å legge ut denne posten? Får bare beskjed om at artikkelen ikke er postet enda.. fillern, var nummer 3 allerede.. Endret 6. september 2004 av alos Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 er oppe nå Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 den er Øyvind sin da.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da hovedkortet støtter fire S-ATA disker, har vi valgt å putte 3 slike inn i systemet i tillegg til systemdisken. Det gir oss totalt 600 GB med lagringsplass, pluss 73,4 GB på systemdisken. Dette høres kanskje mye ut, men kan faktisk være i det minste laget om man driver mye med videoredigering, backup, bildearkiv o.l., men det kommer stadig nye og større disker på markedet. HAHAHA. Ja, vi vet jo alle at de 600GBene kun kommer til å bli fyllt opp av hjemmevideoer av gamle tanter på stranda Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har skummet gjennom alt nå... (1.mann? ) Lurer bare på en ting: Hva ble sluttsummen på systemet? (Outch .. det svei vel i lommeboka det her ja) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hoho, dette lukter det krutt av. Kan tenke meg at prisen var godt oppe i 30-40k,- tallet. Right Dahle? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Lurer jeg også på! Tipper jeg rett om du endevendte lommeboka for hvert øre for denne? Og viktigst av alt, Øyvind, om det er du som eier denne da. Hvor bor du? (Komme på besøk en natt) Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (Outch .. det svei vel i lommeboka det her ja) Svei? Nei her må det være full fyr Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 /me vil ha en sånn pc Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da hovedkortet støtter fire S-ATA disker, har vi valgt å putte 3 slike inn i systemet i tillegg til systemdisken. Det gir oss totalt 600 GB med lagringsplass, pluss 73,4 GB på systemdisken. Dette høres kanskje mye ut, men kan faktisk være i det minste laget om man driver mye med videoredigering, backup, bildearkiv o.l., men det kommer stadig nye og større disker på markedet. HAHAHA. Ja, vi vet jo alle at de 600GBene kun kommer til å bli fyllt opp av hjemmevideoer av gamle tanter på stranda 600 GB kommer ikke før 2007... Les mer: http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,114682,00.asp Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Da hovedkortet støtter fire S-ATA disker, har vi valgt å putte 3 slike inn i systemet i tillegg til systemdisken. Det gir oss totalt 600 GB med lagringsplass, pluss 73,4 GB på systemdisken. Dette høres kanskje mye ut, men kan faktisk være i det minste laget om man driver mye med videoredigering, backup, bildearkiv o.l., men det kommer stadig nye og større disker på markedet. HAHAHA. Ja, vi vet jo alle at de 600GBene kun kommer til å bli fyllt opp av hjemmevideoer av gamle tanter på stranda 600 GB kommer ikke før 2007... Les mer: http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,114682,00.asp Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Burde testet både ATI og nVidia sine highend kort, men men... Denne spreller nok godt fra seg i Doom 3 f.eks * Gleder meg til del 2 (Og 3?) * Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) 600 GB kommer ikke før 2007... Les mer: http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,114682,00.asp Les innlegget om igjen du Forresten hadde Dahle en public produktguide-handlevogn før hvor det stod at summen på PCen var rett over 60 000 :O (Jeg syns å huske at prisen på skjermen da var litt høyere enn bare 12K også tho :S) Endret 6. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmmm, kjekk PC! PC'en blir lodda ut etterpå, vel? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hardware.no : skal vi bytte pc? min "superpc" mot deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå