Joachim_F Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 På fredag kom den etterlengtede Medal of Honor: Pacific Assault-demoen ut på nettet. Kan dette spillet ta opp kampen med årets største skytespill? Les artikkelen her Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvordan kan et slikt spill, uten nyanser i historie, gameplay eller grafikk være etterlengtet? Jeg er lei dette spillet før jeg har prøvd det. Jeg elsker WW2-konseptet, men nå er jeg lei av å spille allies, jeg vil oppleve historien fra akse-maktenes perspektiv. Men det er det sikkert ikke noen utviklerfirma som tør å satse på i frykt for å bli kalt nazi-tilhengere og bli hengt ut i media. Hele greia er latterlig. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvordan kan et slikt spill, uten nyanser i historie, gameplay eller grafikk være etterlengtet? Jeg er lei dette spillet før jeg har prøvd det. Jeg elsker WW2-konseptet, men nå er jeg lei av å spille allies, jeg vil oppleve historien fra akse-maktenes perspektiv. Men det er det sikkert ikke noen utviklerfirma som tør å satse på i frykt for å bli kalt nazi-tilhengere og bli hengt ut i media. Hele greia er latterlig. Helt enig med deg. Og når det er sagt MOHA har utspilt seg med denne elenigde grafiken og booring gameplay. Da syns jeg heller Call of duty, Hidden and dangerous 2 er mye bedre enn moha. hehe selv om dette er fra aliert side. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Prøvde demoen nå, og er ikke særlig inponert.................minner veldig om call of duty, så du før en følese av og ha spilt det før........ grafikken var heller ikke noe og juble for (men den var ikke dårlig heller). Spillte 10 min så var jeg lei................. Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Synest demoen var konge jeg gode gamle MOHAA i ny innpakning Grafikken var middels bra, men gameplayet var rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg