Joachim_F Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 De britiske nettstedene Computer & Video Games og Eurogamer kommer med det som ser ut til å være skuffende informasjon for de som venter at Half-Life 2 skal komme denne måneden. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cairn Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Synes hele HL2-greia har blitt et uendelig langt gjesp.. Sitter med preloadet HL2-ett-eller-annet på PC-en, men bruke det til noe, nei det kan jeg ikke. til Valve, Vivendi og alle andre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 At ikke de bare kan gjøre ting veldig enkle, som f. eks utviklerne til Doom III som ikke gir folk falske håp ved å si noe om når ting kommer, eller Rockstar som er veldig flinke til å lansere spill uten noe form for utsettelser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er så utrolig lei av dette eg også Får lissom mer forventninger til spillet for hver gang det har blitt utsatt å sånn opp igjennom tidene Håper virkelig de innfrir, har lissom en liten anelse om at det ikkje gjør det heller Men det MOD`s som kommer til å driwe HL2 videre, og der vet eg at eg ikkje blir skuffet Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 time vil sjåv. Er ganske lei denne rykte børsen ang dette. Alle andre produsenter klarer og få ut itide men ikke valve. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er da bare bra at de tar seg god tid til å perfeksjonere spillet slik at det skal bli en så best mulig spillopplevelse Så fremt de ikke driver på så lenge at grafikk motoren blir gammel da.....som ikke er så veldig sansynelig tror jeg. stå på Valve Lag et kvalitets spill til meg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Alle andre produsenter klarer og få ut itide men ikke valve. Ehh, ok? I hvilken boble har du levd de siste....20 årene! Det kommer når det kommer folkens! Patience is a virtue (eller noe slikt ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Alle andre produsenter klarer og få ut itide men ikke valve. Ehh, ok? I hvilken boble har du levd de siste....20 årene! Det kommer når det kommer folkens! Patience is a virtue (eller noe slikt ) Det er ganske få som klarer å få spill ut i tide, men det er jo grennser på hvor lenge de utsetter spillene sine. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hvor lenge, eller hvor mange ganger. HL2 har kun vært utsatt 1 gang. Grunnen til at utsettelsen har vært så lang kan være mange, men antar de har gjort en god del endringer siden den gang; for det meste endringer vi ikke vil merke noe til som omskriving av nettkoden (pga tyveriet), men også andre omstillinger som må/bør gjøres når spillet blir utsatt over en lengre periode, som f.eks oppdatere Source både kvalitetsmessig og ytelsesmessig slik at det kommer på et 2004-nivå. (dæven for en lang setning!) Mest sannsynlig har de også utnyttet tiden til andre ting som mere testing, fikse småproblemer og i det hele tatt gjøre spillet (og teknologien) mer robust og flytende. La oss ikke glemme at de nå også jobber med å porte CS og HL1 over til Source. Kanskje blir HL1:S lansert noenlunde samtidig med HL2, istedet for lang tid etter (antagelser, men men) EDIT: c og d er ikke det samme... Endret 6. september 2004 av smetho Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Som smetho sier, spillet har kun vært utsatt en gang så jeg skjønner ikke hva alle maser etter. Bare slapp av, det kommer når det kommer. Når det gjelder ryktene kan ikke Valve noe for at alle fra VG til Gamespot finner opp utgivelsesdatoer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tragiske greier. Dette begynner å nærme seg Halo. Husker når de første bildene kom. Det så helt RÅTT ut. Men det tok jo så lang tid før det kom på PC at når det endelig kom, så var jo grafikken langt fra bra. Hvis ikke Valve får fingeren ut snart så blir det snart det samme med HL2, å da kan ikke engang fysikkmotoren redde det...... Lenke til kommentar
Globe Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gleder meg til 2010 når spillet kommer ut jeg.. blir digg det Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 lurer på om jeg spiller hl 2 til jul... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 HL var i flere år tidenes beste spill, og ligger fremdeles på første plass på GameRankings liste for PC-spill. Valve og Vivendi har sikkert satt seg som mål å gi ut et spill som overgår det første HL. Det krever både dyktighet, og tid... Jeg gleder meg som en unge til det spillet. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Gleder meg til HL2 kommer! Gamesmix har releasedato 30/9. HL2 @ Gamesmix Hvor de har denne datoen fra vet jeg ikke, de er de eneste jeg har sett som har en dato på spillet, uansett kommer HL2 til å være en suksess når det kommer Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 ElNino Skrevet 07/09/2004 : 10:40 Gleder meg til HL2 kommer! Gamesmix har releasedato 30/9. HL2 @ Gamesmix Hvor de har denne datoen fra vet jeg ikke, de er de eneste jeg har sett som har en dato på spillet, uansett kommer HL2 til å være en suksess når det kommer det er såklart bare for å trekke til seg dumme kjøpere, som forhåndsbestiller i god tro. Traxco Skrevet 07/09/2004 : 08:04 lurer på om jeg spiller hl 2 til jul... kanskje. altså q99 i 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg