Joachim_F Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Locomotion er for mange et av årets mest etterlengtede spill. Nå er demoen klar, og vi kan finne ut om Chris Sawyer har klart å gjenskape magien fra Transport Tycoon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Skal straks til å forhåndsbestille det, så får jeg det sikkert til neste uke. Genialt at det koster under 200 kr på de fleste nettbutikkene. Litt rart egentlig, men det er kanskje fordi spillet er laget av færre folk enn du har fingre på en hånd. Blir lavbudsjett av det. Mulig at de ikke kommer til å markedsføre spillet så veldig heller, siden TT(D) har en rimelig stor tilhengerskare som er sultne på en oppfølger. Veldig plagsomt at demoen er begrenset til 15-20 minutter et sted. Skulle heller vært å spille 2 år som på demoen til den første Transport Tycoon. Grafikken er litt grå og kornete, men ellers er gameplayet omtrent like genialt som i TTD. Om det er bedre eller dårligere enn TTD blir jeg nok nødt til å vente til jeg har hele spillet med å finne ut av. Det som jeg i hvert fall syns er bedre er at jeg kan kjøre det i samme oppløsning som jeg kjører Windows i, nemlig 1600x1200. Kjøretøyenes bevegelse er også betraktelig bedre enn i TTD. En "Transport Tycoon 2" er noe jeg har venta på i mange år, så jeg håper virkelig det blir et spill som er verdt pengene. Kanskje holder det seg i 10 år, akkurat som TT(D) har gjort. EDIT: For de som ikke har fått det med seg så kommer spillet allerede nå på fredag! Endret 6. september 2004 av Cuirinus Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) ahh, dette bringte frem minner grafikken ble pen nok for meg på 1280 x 1024 edit: si meg, er det multiplayer mulighet? lan/internett? Endret 6. september 2004 av nord Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ahh, dette bringte frem minner grafikken ble pen nok for meg på 1280 x 1024 edit: si meg, er det multiplayer mulighet? lan/internett? ja Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Merkelig, kjører install på det. Skriver inn mail til fileplanet for morroskyld, trykker next -> musa jobber litt (timeglass), og ingenting skjer... Er det en install fil jeg misser her eller? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 ahh, dette bringte frem minner grafikken ble pen nok for meg på 1280 x 1024 edit: si meg, er det multiplayer mulighet? lan/internett? ja Det er kun 2 player da. Hadde vært kjekt å vært en hel bøling! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette er et spill jeg har ventet på siden forrige årtusen, og hva blir presentert? Grafikken og meny er som en tro kopi av forrige versjon. Jobber Chris Sawyer for å skuffe fansen? Det bør være mulig å pønske ut både noe mer originalt og bedre grafisk etter så lang tid. Det er ikke mulig å fylle alle forventningene til en gammel sær gamer som meg, men noen krav burde de stille seg selv. Mozze -skuffet- Lenke til kommentar
alexf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Grafikken er helt grei på 1280x1024. Kjipt av demoen bare varer noen minutter. Det skaper mer irritasjon enn kjøpelyst. Har forøvrig kjøpt spillet for £14.99 på play.com. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette er et spill jeg har ventet på siden forrige årtusen, og hva blir presentert? Grafikken og meny er som en tro kopi av forrige versjon. Jobber Chris Sawyer for å skuffe fansen? Det bør være mulig å pønske ut både noe mer originalt og bedre grafisk etter så lang tid. Det er ikke mulig å fylle alle forventningene til en gammel sær gamer som meg, men noen krav burde de stille seg selv. Mozze -skuffet- Synes det er ganske mye bedre jeg, bare prøv å installer det gamle så ser du fort forskjell. Er fantastisk deilig å spille på 1280x1024. Så synes jeg det er mye bedre dynamikk hos tog. Med førsteøyekast ser det veldig likt ut, men hvorfor skal du forandre på så mye. TTD var jo nesten perfekt! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) kommer på fredag sier du? hvilke butikker i oslo er det man kan gå å handle i nå da, som akersmic er konkurs? må jo ha det. :!: EDIT: til dere som synes demoen var litt kort, http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=9957 Endret 9. september 2004 av mbskywalker Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Mottok spillet i dag. Helt genialt! Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hvilke butikker i oslo er det man kan gå å handle i nå da, som akersmic er konkurs? Spider-Man og EBgames i hvert fall. Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg fikk det også i postkassa i dag (fra Gamesmix). Høyst avhengighetsskapende dette her. Etter å ha spilt det litt synes jeg bare det er bedre og bedre i forhold til TTD. Det at man bare kan sette trikkene til å kjøre rundt i byen og besøke de stasjonene som har flest ventende er jo bare genialt. Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nå kan alle å kjøpe Chris Sawyer's Locomotion for å kjøre ut cd eller dvd.... Her er [url="http://www.trygames.com/game/aff=trygames/vid=48a592595d32be3149b0462cf9e2f9c7"]http://www.trygames.com/game/aff=trygames/...9b0462cf9e2f9c7[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg