Karate kid Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hei, jeg vil kjøpe SE T630 eller Motorola V600 om noen dager.. Men nomatica? Noen som har kjøpt der? Er d bra? god service? Vet dere om noen bedre plasser? Jeg så de hadde Motorola V600 VELDIG billig, syns jeg ihvartfall.. Dt står dn koster 2337 norske kr, er d med abonomang? Jeg fikk ganske lyst på V600 nå hehe... Takk på forhånd! Endret 6. september 2004 av Karate kid Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Smart club er billig! Men der er Z600 billigst, T630 nest billigst og T610 dyrest, men forsatt ikke så dyr.. Ta deg en titt! Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Ok, mn der må du jo være medlem eller noe sånt kommer ihvartfall ikke noe mobiler opp hos meg! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Nomatica: - ENGELSKE MENYER! Telefonen har ikke ÆØÅ med iTap ( T9 ) - UTEN ABO, OG UTEN MVA!! Det vil si at du må plusse på 24 % PÅ TOPPEN AV PRISEN!! Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Kødder du Nå fikk de meg så gira å alt ting.... jaja... Jeg må nok forsette å lete! Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Men hva koster den på NORMALE(ble litt lei der) plasser da? Liksom uten abo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå