Gå til innhold

Nokia 6260 priser...

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Da jeg så artikkelen på forsiden av amobil om at 6260 var i prislistene så gikk jeg umidelbart til min leverandør for å se.

Der står 6260 til usponset pris: 2901,49 kr (OOOPS, mva kommer seff i tilegg. Men for de av oss som driver våre egne firmaer så er jo prisen fortsatt veldig fin å se på!!)

Hallo???

Det er jo DØDSBILLIG!!! (ja, jeg vet det er leverandørpris).

Men noe har definitivt skjedd her. 6260 knuser de fleste andre Nokia mobiler med S60 OS. Det eneste er litt dårligere batteri tid.

Men jeg husker nå at Nokia var omtalt i pressen i sommer hvor de skulle senke prisene på mobiler fremover for å kapre markedsandeler igjen. Jeg vil tro vi nå ser KLAR effekt av dette. Med de små marginene nettbutikker har burde det ikke være urimelig å få en 6260 for rett over 3000 kr. Noe som gjør dette til en MEGET rimelig Symbian mobil som har hotswap minnekort.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

INGaR: Så ikke poenge i denne posten!!

Til å være en Symbian Series 60 mobil fra Nokia (Tråden handler desverre om Nokia mobiler og ikke Nokia vs alle andre merker. Lett å glemme men bare les posten så ser du det ganske klart.) så er dette en meget rimelig fullblods mobil. Min 6600 kostet vel nærmere 5 000 kr da den var ny. Her får du så å si det samme pluss litt mer (dog litt dårligere battri) til nesten 2 000 kr mindre. DET er et markant skille.

Hva SX1 har med dette å gjøre anner jeg ikke...

AKIRA

Lenke til kommentar
Skjønner ikke din post heller. Jeg spurte hvorfor han måtte ha den :roll:

Jeg vil ha denne fordi det endelig er en symbian mobil, i normal størrelse, med normale taster. En flott skjerm ikke minst! Mp3 i stereo og radio :) Selv ja, jeg evt stndbytiden ikke er den aller beste, men det er jo ikke K700 sin heller ifølge en god del. Så jeg klarer meg nok. Pluss at jeg vil prøve en klapptelefon, noe som jeg ikke har hatt før. 6260 oppfyller alle mine krav til en god telefon :yes:

Derfor "måtte" jeg ha denne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...