jonni_70 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er dette et bra hovedkort til socket 754? Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har et m-atx kabinett og har derfor tenkt og oppgradere til det hovedkorte og en amd64 3000+ eller 3200+ blir ikke det bra? Hvilken av de cpuene bør jeg velge hva får du mest for pengene? Noen som hvet når de begynner og selge dette hovedkorte? Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Burde jeg ta VIA....... eller nforce3 250gb. Skal spille en del. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) 2 minneplasser? det kunne vært bedre! Maks kjipt å ikke kunne oppgradere til mer ram når det måtte være ønskelig. Kjenner ei som kjøpte PC på SIBA, og hun fikk 2minneplasser. Dessuten er det et ganske dårlig integrert lydkort på det. Ville heller gått for et mer oppdatert hovedkort. Trodde standard var 7.1, og at 5.1 systemet var på vei ut. Det beste er såklart å ha et eget lydkort fra tidligere maskin. Jeg kjøpte selv et Audigy kort. En siste ting å ta med er at jeg har dårlig erfaring med MSI. Endret 15. september 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
wim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 VIA har vel bittelite grann bedre ytelse utenom når det kommer til ting som bruker harddisken mye, da er det nforce som gjelder (via har en dårlig diskkontroller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå