Ronnyjo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sitter m ADSL fra NG og ruter netopia 3351. Synes det er tungvint og åpne porter o.l ved å gå via weben eller telnete meg inn på ruteren. Etter netopia ruterer er det koblet til en trådløs ruter m 4 porter hvor pc'ene er koblet mot. Denne ruteren er en Linksys WRT54G. Det jeg tenkte på var å åpne for alle portene på netopia ruteren (man har denne opsjonen på web siden hvor man kan gjøre innstillinger på ruteren sin) og heller styre brannmur og porter etc fra Linksys ruteren som har brannmur++. Noen som har noen tanker om dette, hva jeg burde tenke på etc Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hmm... ta og ring kunder service de mekker alle porter du vil åpen Endret 6. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det beste er vel om Netopia routern kan settes i "bridge modus", da kobler du ut router delen i den, og bruker kun adsl modemet. Det blir da routern du har på innsiden som styrer nettverket. Jeg har det slik, riktignok ikke med Netopia, og det fungerer kjempefint. Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Blir tungvint hver gang jeg skal åpne en/flere porter når jeg må ringe. Dessuten tar det TID for å få tak i de... Men takk for innspillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå