Gå til innhold

Hvilket system?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et flerkanals anlegg til PC'en min, som jeg har et Audigy kort i. Det står foreløpig mellom to systemer: Creative Megaworks 510D og Logitech z-560. Creative systemet er et 5.1 anlegg mens Logitech systemet er 4.1 anlegg (THX sertifisert). Begge systemene har fått veldig bra kritikker, men enkelte hevder at Logitech systemet er det beste de har testet. Noen med erfaringer her? Kan også nevne at Creative systemet er omlag 1500 kroner dyrere (ca. 3500 kroner).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-07 18:24, C. Alshus skrev:

Hvorfor ikke kjøpe noen stor behagelige hodetelefoner ala Sennheiser HD600. Da får du mye bedre lydkvalitet enn det noen anlegg for data klarer.


 

Jeg vil ha et system som kan gi meg surround lyd, aller helst 5.1 AC3 men et godt 4.1 system som Logitech z-560 er også aktuelt. Dessuten er det kjekt å spille MP3 uten å måtte bruke hodetelefoner. Hadde jo vært kjekt å få utnyttet det Audigy kortet når jeg først har det og :smile:

Lenke til kommentar

Trodde at logitech sitt system bare simulerte hvis den fikk signalet i stereo jeg. Og spillte i 4.1 hvis den får singnalen fra et lydkort som støtter det.

Eller er jeg helt på jordet her nå? Det burde jo være lettere å bare spille på de kanalene istedenfor å simulere for så å spille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...