[Atomic_Bomberman] Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ' date='28/09/2004 : 21:30'] Det er gjort. Til andre som vil klage. Her gjør dere det: KLAGESKJEMA Husk at dere finner klageskjema her... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Står jo klart å tydelig i det første punktet der det da. Det første var om slik markedsføring generelt, det andre var en ekstra pekefinger mot å sende til de mindreårige. Har dessverre ikke scanner her...så får ikke lagt ut alt. Anyway, de som driver med dette er følgende firma: Telecom Norway Postboks 1110 1787 BERG I ØSTFOLD Daglig leder: Robert Lund Lutvannsveien 8 0676 OSLO Telecom Norway eies av det spanske firmaet Tele Europe Spain SL (med en heftig lang adresse som jeg ikke gidder skrive ) Nr 1965 eies av Voiceix Teletek AS, de eier også 815-nr som telecom-sms'ene oppgir. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 fikk en til Søker du jobb og har bil? selksap i Lillestrøm søker personer for snarlig tiltredelse.høy lønn til riktige person.mer info? send ROM til 1938 Nå er det nokk, Er dette lov? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Som svart. nei dette er ikke lov. Så send en enkel klage som beskriver denne sms'en til forbrukerombudet, link er 2 poster opp. Jeg brukte 3 minutter på å fylle ut min, og nå ser jeg hvor mye som ble gjort av forbrukerombudet, så jeg kommer til å klage neste gang jeg får noe slikt og. Uansett om det er sex-chat eller ikke. Så vær så snill alle sammen, klag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har fått den samme meldingen som stod i første post jeg og, tror d kommer av at jeg registrerte meg på (u)######, men jeg sletta meg med en gang, for det var noe dritt... Har fått meldingen et par ganger, men etter at jeg ringte det nummeret så stoppa det. (pleide få en mld hver fredag :S ) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen hadde lagt meg til i en chattetjeneste hos noen, derfor fikk jeg reklame, etter at jeg tok kontakt angående reklamen tok dem og fjernet nummeret mitt fra systemene og etter det har det vært fred. Så å faktisk ta kontakt med dem det gjelder for å finne ut hvorfor skader ikke Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Problemet er at man må ringe et nr som koster en del.... og det vil jeg ikke... Eller har du et vanlig nummer man kan ringe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Mailet dem og saken ble ordnet på et par timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bare ring nummeret, så skal du bli "reservert mot sms-reklame" vistnok Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg har fått ett brev fra Forbrukerombudet og ett fra Global sms as har dere som har klaget også fått det? Lenke til kommentar
Moony Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja, jeg fikk idag men det som står der er rent tøv. For ca 2 timer fikk jeg melding om at det var noen som ventet på meg .. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har fått to brev jeg også.... Et fra Global SMS og et fra Forbrukerombudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå