Gå til innhold

Kjøp av semi-budsjett skjermkort

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å bytte ut mitt gamle skjermkort som er et Sapphire 9600 pro kort.

Etter litt vurdering har jeg kommet fram til dette valget : Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP til 1883 kr hos flexi-data.no Er dette et godt valg og vil jeg merke noen stor forskjell fra gammel kortet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til jeg skal bytte er at jeg får artifacts i windows + at skjermen blir helt svart etter en stund. Har testet kortet på to andre pc'er og det fungerte helt fint. Er ganske sikker på at det ikke er noe galt med min maskin fordi jeg har testet flere andre grafikkkort i ettertid og de har fungert utmerket. Lurer på om det kan ha noe med nykjølinga som jeg satt på gammel kortet(Arctic Cooler sak)

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har tenkt å bytte ut mitt gamle skjermkort som er et Sapphire 9600 pro kort.

Etter litt vurdering har jeg kommet fram til dette valget : Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP til 1883 kr hos flexi-data.no Er dette et godt valg og vil jeg merke noen stor forskjell fra gammel kortet ?

Er det ikke Sapphire som har en dårligre utgave av 98000 pro med 128 bit minne bus pass på og få 256bit minne bus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...