Magnum p.i. Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Vg.no link. Etter søndagens SMS-storm gir Telenor 1.050.000 kroner til Norges Røde Kors. Summen tilsvarer hele 1,5 millioner tekstmeldinger i løpet søndag. Det er det de mener at de fikk i økt omsetning på grunn av den voldsomme responsen på SMS-aksjonen der hundretusener oppfordret hverandre om å tenne et lys for ofrene for terroraksjonen i Beslan. Netcom hadde 800.000 flere meldinger enn normalt i løpet av lørdag. Kommunikasjonssjef Guri Wormdal i Netcom sier til VG Nett at de skal ha et møte i ledergruppa tirsdag. Da vil selskapet vurdere hvordan de skal reagere på forslaget om å gi overskuddet til Beslan-ofrene. Dette syns jeg var fint gjort av firmaet alle her elsker å hate. Billig måte å få veldig god PR på også, men alikevel. Flott gjort. Endret 6. september 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det var jo hyggelig Det synliggjør også hvor mye penger det faktisk er snakk om i telemarkedet. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det gjør det helt klart. Og det er vel egentlig bra at de gir bort fortjenesten av den trafikken som disse meldingene genererte. (noen ganger lurer jeg på om de setter det igang selv??) Tente ihvertfall et lys i vinduet. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Telenor skal ha for det! Veldig bra tiltak. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Greit nok, at telenor gir bort alle pengene, og de stakkars russerne trenger det uten tvil. Men når skal telenor eller andre selvskaper hjelpe norske mennesker, i form av eldre, funksjonshemmede, fattige osv.. Dette er på INGEN måte med rastistisk, jeg unner de stakkars russiske menneskene disse pengene, og MER til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 bra tiltak av telenor og netcom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå