RS2000 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har planer om å sette inn 4x Delta 120 mm vifter, som skal kobles til en viftestyring. På maks guffe trekker disse viftene 24W hver, og det blir til sammen 96W. Den kraftigste viftestyringen jeg fant, var en Sunbeam Rheobus som tåler maks 4x 20W. Dette blir dessverre ikke kraftig nok. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har planer om å sette inn 4x Delta hehe, 4x Delta... du verdsetter ikke stillhet like mye som så mange andre hær på forumet tydeligvis nei jeg vet ikke hvor du kan finne en slik viftestyring, du kan jo sende mail til micoplex å høre om de har noen forslag? eventuelt noen andre netsjapper... -mamazboy- Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har min delta koblet på en slik en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 lage selv funker også er ikke så vanskelig som det ser ut. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 hehe, 4x Delta... du verdsetter ikke stillhet like mye som så mange andre hær på forumet tydeligvis Det er jo derfor jeg også skal ha viftestyring. Ved skikkelig klokking kommer de til å kjøre på full guffe, men lavere hastighet ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå