Jack Jazzrabbit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Beklager hvis dette emnet er ulovlig i følge retningslinjene til forumet. Jeg lurer på om det går an/hvordan man kan brenne DivX-filmer (som man har lastet ned ja) slik at det går an å se dem på en vanlig "standalone" DVD-spiller?? Finnes det noen freeware-programmer som kan fikse dette? Har prøvd med Nero men fikk det ikke helt til.. Lurer samtidig på om det går an å kopiere en sone 1 DVD-film (som jeg har kjøpt helt lovlig) over på pc'en, fjerne "sone-instillinga" og brenne den ut på cd/DVD-R slik at jeg kan se den på min ikke-sonefrie DVD-spiller?? (litt usosialt mot kjæresten min å sitte forran pc'n å se på film) Beklager igjen hvis noe av det jeg spør om er "fy-fy" Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hvis du bruker nero kan du brenne en divx film hvis du velger VIDEO CD eller Super Video CD, man kan kjøpe DIVX spillere til tv noe som egentlig er best fordi det tar 2 timer og brenne en film, jeg vurderer og kjøpe DIVX spiller de selger det på Clas Ohlson blant annet Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Beklager hvis dette emnet er ulovlig i følge retningslinjene til forumet. Jeg lurer på om det går an/hvordan man kan brenne DivX-filmer (som man har lastet ned ja) slik at det går an å se dem på en vanlig "standalone" DVD-spiller?? Finnes det noen freeware-programmer som kan fikse dette? Har prøvd med Nero men fikk det ikke helt til.. Lurer samtidig på om det går an å kopiere en sone 1 DVD-film (som jeg har kjøpt helt lovlig) over på pc'en, fjerne "sone-instillinga" og brenne den ut på cd/DVD-R slik at jeg kan se den på min ikke-sonefrie DVD-spiller?? (litt usosialt mot kjæresten min å sitte forran pc'n å se på film) Beklager igjen hvis noe av det jeg spør om er "fy-fy" lurer samtidig på om det går an å kopiere en sone 1 DVD-film (som jeg har kjøpt helt lovlig) over på pc'en, fjerne "sone-instillinga" og brenne den ut på cd/DVD-R slik at jeg kan se den på min ikke-sonefrie DVD-spiller?? (litt usosialt mot kjæresten min å sitte forran pc'n å se på film) Dette mener eg skal funke med dvd shrink... når eg tar sikkerhetskopi av mine filmer så får eg opp spørsmål om vilken sone den skal brennes ut i.. mener man kan velge sonefri... hvis ikke kan man velge den sonen man vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå