zulo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hei Fikk skjermen min i dag.. syncmaster 172T tco03.. har aldri hatt lcd skjerm før men dette ser veldig digg ut, ingen døde pixler, ingen baklys som jeg kan se, og skjermen er veldig lyssterk, har skrudd ned brightness til 40, og den sto på 90! (nå har jeg det ganske mørkt på hybelen min da..) For å si det enkelt og greit, jeg bytter aldri denne skjermen mot min gamle crt 17" (Hansol 705D) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 poenget er? Han kan vel være fornøyd med den,og vil dele det med sine medforumbrukere? Poenget skjønte jeg ikke, men fint han liker skjermen! Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 poenget er? Han kan vel være fornøyd med den,og vil dele det med sine medforumbrukere? Poenget skjønte jeg ikke, men fint han liker skjermen! nettop:) Har leita gjennom forumet i timesvis etter meninger om diverse skjermer og når jeg endelig klarte å bestemme meg og fikk skjermen hjem og den var veldig god så tenkte jeg at jeg også ville fortelle dere at denne skjermen likte jeg hvertfall. ( i tilfelle noen andre har tenkt på å kjøpe samme skjerm så kan de hvertfall få vite en annen personens mening om samme skjerm her på forumet. (ja det finnes sikkert tusen tester av skjermen men det er noen ganger fint og vite nøyaktig hva andre mener) Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du kunne jo skrevet en erfaring i produktguiden, men det er greit at du skriver det her og.. Grattis med fin skjerm i alle fall! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Grattis med ny skjerm ja Driver å ser på LCD til meg selv for tiden... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Grattis med ny skjerm ja Driver å ser på LCD til meg selv for tiden... Jeg å, har tenkt på en NEc multisync av et eller annet slag.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Grattis med ny skjerm ja Driver å ser på LCD til meg selv for tiden... Jeg å, har tenkt på en NEc multisync av et eller annet slag.. Ja, 1760NX er jo endel bedre. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kjøpt brukt? venter på en jeg og . stod her i brukt forumet til 2000. 1 mnd gammel. kjører du dvi Lenke til kommentar
zulo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 dvi ja..fornøyd j med skjermen men den trekker til seg støv som bare det..kanskje det er mye støv på hybelen min da. Det blir også lett merk/riper i skjermen ved bruk av antistatisk klut Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Grattis med ny skjerm ja Driver å ser på LCD til meg selv for tiden... Jeg å, har tenkt på en NEc multisync av et eller annet slag.. Ja, 1760NX er jo endel bedre. Og 1770NX er vell enda bedre.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 når vi først snakker om bra, så er vel 173T enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå