eranro Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Windows har vært i System Tray og nedlastet nå siden lørdag! Nå ligger den på 64 %, det går VELDIG seint (har riktig nok brukt litt Bittorrent og DC++,men). Jeg har 750kbs-linje. Jeg får ingen info hvis jeg trykker på den, så vet ikke hva det er. Kan det være SP2? Jeg har ikke valgt å laste ned den! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 tror nok ikke det er SP 2... lenge siden du har oppdatert ellers? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hmm... hvis du formater og tar windows up date da tar det nok rund 5 min... du har oxo en super linje hvis det bare er du på netverke Lenke til kommentar
eranro Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 PC'en har stått ubrukt i hele sommer.. siden slutten av juni. Kan det være derfor? Dette tar jo sykt lang tid! Ikke kan jeg avbryte det heller. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 bare la den bli ferdig, er det SP2 så formaterer du...hvis ikke så kan du bare fortsette som før :!: Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 bare la den bli ferdig, er det SP2 så formaterer du...hvis ikke så kan du bare fortsette som før :!: SP2 kan vel avinstalleres Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du vil ikke ha SP2 eller? Lenke til kommentar
eranro Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hvorfor må jeg formatere før jeg installerer SP2? Om jeg vil ha SP2? Ikke foreløpig, Windows fungerer utmerket hos meg nå, og har ikke blitt informert over hvilke særlige forbedringer SP2 skal ha. Har hørt en del negative ting, som f.eks. at spill og programmer har sluttet å fungere. (det var forresten SP2. Den ble fort ferdig fra 65 % og opp.) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hva er det som er så negativt med SP2?? Har lasta det ned selv da... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 med SP2 så får microsoft informasjon om hva du har på pc'en din som ikke er regisrert på lovlig vis uten å bli cracket..har jeg ørt rykter om Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 med SP2 så får microsoft informasjon om hva du har på pc'en din som ikke er regisrert på lovlig vis uten å bli cracket..har jeg ørt rykter om Når de har funnet ut det så gjør de hva? Saksøker deg? Det kan bli en del rettsaker... Lenke til kommentar
bengh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den informasjonen har de kunne hentet i lange tider allerede - ikke noe nytt med SP2. Når man har kjørt Win update helt siden dette kom, har Bill hentet denne informasjonen. Tror imidlertid ikke de som har urent mel i posen har så mye å frykte - de er jo med på å holde liv i galskapen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå