bfn Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Sitter med et Gainward GeForce2 Ti/500 XP kort i hånda.. Men jeg vurderer å returnere det og bestille et Gainward GeForce3 Ti/450TV istedenfor. Hvor stor er egentlig ytelsesforskjellen på disse kortene, det koster jo bare 400 spenn mer elns? Et anna poeng er at komplett ikke får inn dette kortet før etter den 16... kanskje enda seinere. Hva ville dere gjort? Beholde eller bestille nytt? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Gå for Geforce 3 når spill som støtter DirectX8 effekter så er Geforce 3 kjekt å ha Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Synes du skal bytte, har hørt/lest et sted at det er 40 prosent forskjell. :smile: Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg kan bare si en ting, geforce 3 eier geforce 2.. Har ikke peiling på hvordan de nye gf2ti korta er, men geforce 3 kortet eier de gamle geforce 2 pro korta.. Neste kort blir gf3ultra.. hehe Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Må ha GF3 jeg har bestilt det og det RULER. (skjermen min støtter bare 1000*700) og da ser det bra ut med 4x4 Antialiasing :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå