Siomir Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 HEI igjen, jeg som før har spurt om det er noen andre x800 eiere som har teksturproblemer med doom3, jeg har alt på quality i driveren og 6x aa og 8xaf, jeg hørte at catalyst 4.9 skulle ordne dette, men når jeg snakker med andre her så virker det som alles doom3 går som smør, og det absolut ingen som har problemer med det, ingen som klarer og gi meg noe direkte svar heller! Hva er feil?driver eller bare doom3? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så det går ikke så knirkefritt likevel nå? Lenke til kommentar
lerun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei, det eksisterer en optimalisering for ATI eiere i doom3. Fant denne borte hos Beyond3d, er en ganske lang tråd så det lønner seg å gå langt bak og ta ned en av de siste forslagene. Skal gi bedre flyt i spillet for ATI eiere. Samtidig har jeg også hørt at man får bedre effekt av å slå av AA og AF i spillet, men heller tvinge AA og AF gjennom ATI tool. Dette trikset skal vist gi enda litt bedre ytelse kombinert med optimaliseringen nevnt over. Håper det hjelper. Lerun Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jo spillet i seg selv går bra, men teksturene som jeg nevnte er driiiiiit stygge når du går helt inn på dem, et jævlig stort irriterings moment! Lenke til kommentar
lerun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Viser du spillet på LCD skjerm? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 nope, ctr Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har du et screenshot så du kan vise hva du mener? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Det er litt vanskelig, siiter ikke på min maskin, men dere husker vel playstation one? på kort av satand versågod!!!!! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tror han mener at texturene er veldig blurry, det skal de være i dette spillet uansett. Ser gode ut på avstand, men på nært hold.. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Endelig enn som ga et svar, takk til deg Chris88!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvis du kjører driverne på "kvalitet" i stedet for "ytelse" ? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Det har jeg gjort hele tiden, det hjelper ikke, kvalitet har altid stått på! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Edit: Feilpost Endret 6. september 2004 av Radial Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Sk8on: Leste du i det hele tatt lerun sin første reply? If not then repeat. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg prøvde å laste ned fila, men det funka ikke.. noen som har fila, evt en link til et annet sted å finne den tweak saken? Lenke til kommentar
lerun Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Fant den igjen her, må gå ned på siden for å finne filen. Link til doom3perdormancetweak Edit : husk også og slå av AA og AF i spillet, men heller tving det gjennom ATI tools. Dette skal gjøre at man kan kjøre høyere AF og AA uten degradering av FPS i doom3. Grunnen til dette skal vist ha med at i spillet (driverne) ble det tatt noen valg som skulle gi videst mulig funksjonalitet (bruker arb2 path), det viser seg at dette ikke er optimalt for seinere ATI kort. Derfor vil man ved å tvinge AA og AF utenifra få høyere hastighet (samtidig som alle objektene i spillet blir filtrert, noe som ikke skjer med bruk av driverenes(spillets) AA og AF. Tweaken bytter ut shader oppslag med matte, noe som ATI kortene liker bedre. Derfor vil tweaken gi ATI kort noen ekstra FSP, pluss bedre AA og AF uten degrasjon av FPS. Lerun Endret 6. september 2004 av lerun Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Flott.. mens vi er inne på Doom3 og ATI, så har dere tid kan dere godt se på min "ATI doom3 mm" tråd.. ekle artifacts uansett hva jeg gjør: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=290821 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå