BloodRabbit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har en søster som trenger ny PC, de eneste kravet jeg fikk var at den skulle kunne spille Sims2 og skrives på. Prisen helst under 10.000. Er det noen som har funnet gode tilbud? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) AMD64 maskinen som selges på Coop/Prix er et meget godt tilbud (7'990,-) Men leveres uten skjerm. TEST: Coop / Prix lanserer ny avansert hjemmePC Minitest av Coop maskinen En grei CRT skjerm får du for ca 1500-2000,-, mens en 17" LCD (flatskjerm) koster fra 3000,- Endret 6. september 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Coop-pcen er nok et bra alternativ ja, eneste du trenger er en skjerm, og en crt sjkerm får man for 1-2k Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, ville gått for Coop PC'en dersom hun skal ha pakkeløsning under 10 store.. Den vil fungere meget godt, og du kan jo alltids spille Doom3 og HL2 ganske glatt viss du får låne den Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg vet ikke systemkravene til Sims 2, men er ikke en PC til 10k litt overkill? Om den skal brukes til Sims 2 og skriving mener jeg...? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jenter liker Shuttle. Her er en shuttle fra Komplett som kan fikses litt på. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jenter liker Shuttle. Her er en shuttle fra Komplett som kan fikses litt på. Det er et godt poeng det, jenter liker shuttle, men de elsker MEGA Problemet er at du må ha en flastskjerm som matcher, og da havner prisen fort over 10'000 hvis du ikke vil bygge selv. Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Finnes mange fine små pc'er i dag og i alle fall multimedia senter pc'er som er flere ganger bedre enn MEGA pc'n. Sims 2 blir nok et spill som krever en pc til over 10k, Bygg en PC som passer inn i stua da med enten Shuttle eller et av de mange andre og like gode etter kommerne. Dette er et godt alternativ: http://psdata.no/prodsearch.asp?it=107723&urlAction=details# Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Tusen takk for mange kjappe svar. Jeg skulle gjerne ha bygd en till henne men hun bor i Oslo og jeg bor i tromsø. Coop pcn ser ut som en av de bedre pakke tilbudene, det burde ikke være så vanskelig å få henne til å skaffe en ok skjerm selv. Så med mindre noen har et problem med Pcn så tror jeg at den blir ambefalt til henne. Endret 6. september 2004 av BloodRabbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå