JRL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har sett over de fleste net shopene jeg vet om, men har ikke funnet noen som har dette kabinette inne! Å microplex får ikke før 05.11.04, litt i lengste laget. Noen som vet om en net shop jeg ikke vet om som har den? Må være metallic farget. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 damn... pent kabinett litt i dyreste laget for min lommebok tho Leita litt på nett, eneste jeg fant bortsett fra det i metallic på microplex var ett svart ett på netshop.no : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3668 om du absolutt vil ha det i metallic fargen, tror jeg nesten du må vente om du vil bestille det fra en netsjappe i norge... (om du ikke klarer å finne den i en annen netbutikk da, you never know... ) -mamazboy- Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 det kabbet er kanskje verdt 2 kroner og femti øre .) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Regner med du mener aluminiumsfarget? Får vel ikke det kabinettet med metallic lakk? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 det kabbet er kanskje verdt 2 kroner og femti øre .) er det virkelig så dårlig?? Har du et kabinett du kan anbefale meg som er bra da å alikevel ser bra ut? Vet jeg har sport deg før, men fikk ikke svar. Å ja Rikky, jeg mente aluminiumsfarget, my bad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Lian Li har bommet ille bra med den serien der. Du kan dog gå for det, men spørsmålet er hva du da skal ha inni dette. Jeg endte opp med deg selv, bare pga utseende. image is everything, thirst is nothing.. jeg har jo klint inn en del ting som skaper varme da, ergo måtte jeg modde inn en 120 mm vifte der du vanligvis setter optiske enheter Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Når det er sagt, vil jeg tro at versjonene uten støydemping er en del bedre. Alle reviews jeg har lest, har hvertfall vært positive. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jo, det er godt mulig at de som ikke er støydempa er bedre. De har ihvertfall tilgang på luft Men dog er de ikke like pene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kommer an på øyet som ser, jeg synes versjonene uten støydemping er nydelige. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 rikky: vs jeg syns dog v1100 er penest Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Lian Li har bommet ille bra med den serien der. Du kan dog gå for det, men spørsmålet er hva du da skal ha inni dette. Jeg endte opp med deg selv, bare pga utseende. image is everything, thirst is nothing.. jeg har jo klint inn en del ting som skaper varme da, ergo måtte jeg modde inn en 120 mm vifte der du vanligvis setter optiske enheter Legg i en (drøy) ekstra tusenlapp og hiv inn vannkjøling, så er problemet løst. Thermaltake Big Water Cooler Zalman vannblokk, GPU (ATI og NVIDIA) Med disse to så får du kjøling på CPU, GPU og NB. De bruker også samme slangediameter (ID 5/16). Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) litt of topic kansje men: Skal ha A64 3200 system Corsair ram Radeon x800xt(vist en butikk noen gang får det) et par Harddisker. Blir dette å produsere litt vell mye varme tror dere? Rommet mitt blir ganske intenst om sommeren edit: kan jo også gå for vannkjøling, men tror jeg burde få mer erfaren hjelp til dette. Stoler ikke helt på meg selv vist jeg skal fixe noe med vann inni pc-en min :!: Endret 6. september 2004 av JRL Lenke til kommentar
Føss Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) et lite forslag... hva med å kjøpe dette istedenfor og ha 4(6) 80mm vifter + mye større til ca. samme pris!! Endret 6. september 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 3D-player: Sjekk linken din. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Mente sikkert LianLi PC-76 Lenke til kommentar
Føss Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 sry... linken fukka seg, uansett jeg mente PC73 SL! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har selv et LianLi 6070, som på mange måter er "forgjengern" til V1100. Det har støydemping, men power og sånn plassert på "normalt" sted. Var nødt til å anskaffe meg et PSU som hadde 120mm vifte for å få god nok luftgjennomstrømming. Det blir sikkert enda bedre med en VGA Silencer NV 5 på 6800-kortet mitt som kan få blåst luften ut og ikke rundt og rundt Er ganske fornøyd. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå