andreaslnd Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 tenkte på en dell som er slik: http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs tenkte på pentium m 1,5 ghz med sxga+. skal bruke den til å gjøre skolearbeid, musikk og se dvd for det meste. blir å dra den med på skolen en del og legger vekt på at den må være ok liten og ha grei batterilevetid. på forhand takk! Lenke til kommentar
andreaslnd Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ville bare legge til at jeg vil prøve å holde meg under 13000 kr alt i alt. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Synes Netshop sine Laptops virker bra, kanskje du skal ta en kikk på dem? Du kan justere komponenter som du vil og velge bort ting du ikke vil ha hvis den er litt dyr, sikkert noe du ikke trenger som f.eks operativsystem, modem... Endret 6. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Jeg har D500 som er forgjengeren til D505. Jeg er fornøyd med maskina, den ligger på ca 2,5kg med 2 6-cells batterier. Jeg har da batterikapasitet opp mot 8 timer. Maskina har 14,1" skjerm og er derfor ganske liten. D505 har 15" og blir noe større, er du opptatt av størrelse ville jeg sett på en maskin med 13,3" eller 14,1" skjerm. Dell D600 har 14,1" skjerm. Ringer du inn å prater med dem skal det ikke være noe problem å få denne maskina med litt over minimums-konfigurasjon til 13.000kr. FS S6120 har 13,3" skjerm og ser veldig bra ut på papiert syns jeg. Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå