PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ser at min report ble tatt til følge. Det var gledelig. All honør til Simen1. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ser at min report ble tatt til følge. Det var gledelig. All honør til Simen1. Din "report" (kan du ikke begynne å snakke norsk?!) var fullstendig urettmessig. Å sende inn falske anklager til en moderator for å sverte en meningsmotstander er det sleipeste og mest patetiske man kan finne på, men for deg er det tydeligvis den eneste måten du kan vinne en diskusjon på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ser at min report ble tatt til følge. Det var gledelig. All honør til Simen1. Din "report" (kan du ikke begynne å snakke norsk?!) var fullstendig urettmessig. Å sende inn falske anklager til en moderator for å sverte en meningsmotstander er det sleipeste og mest patetiske man kan finne på, men for deg er det tydeligvis den eneste måten du kan vinne en diskusjon på. Ja, og hvilken diskusjon var det Spenol? At FOX News er lik Nazi propaganda? :!: Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ser at min report ble tatt til følge. Det var gledelig. All honør til Simen1. Din "report" (kan du ikke begynne å snakke norsk?!) var fullstendig urettmessig. Å sende inn falske anklager til en moderator for å sverte en meningsmotstander er det sleipeste og mest patetiske man kan finne på, men for deg er det tydeligvis den eneste måten du kan vinne en diskusjon på. Ja, og hvilken diskusjon var det Spenol? At FOX News er lik Nazi propaganda? :!: "Hehe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå