Gå til innhold

Ny robust telefon til farsan!

SmoPe

Anbefalte innlegg

javel kanskje det.....

Mista min 5210 i en fontene en gang, og da var det slutt.. Kun snakk om flaks og uflaks.. 5210 er ikke lagd for å ligge i vann o.l

Mista t.o.m e700 i vannet, og den funka like fint etterpå... lå i vannet flere sekunder før jeg fikk den opp.

Bare flaks!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å søke på bruktmarkedet, evt. andre auksjoner o.l. etter de gamle ericsson modellene, de hadde jo to modeller for noen år siden så tålte omtrent alt, mer soldid enn en murstein.. :p Men det er mulig de er så gamle at det er umulig å få tak i dem brukt også...?

Lenke til kommentar

Skal man kjøpe ny mobil (som man kan finne uten problemer i butikkene :p) så vil jeg uten tvil anbefale Siemens M65. En robust men samtidig moderne telefon som tåler litt mere.

-

Har en 3330 som jeg bruker til litt av hvert, som jeg ikke vil bruke de "skikelige mobilene" til, for å si det kort så virker den dag etter dag uten problemer. Eneste som har blitt ødelagt på den er skjermen (men det var siden den fallt litt for høyt engang ;))

Lenke til kommentar
Hva med å søke på bruktmarkedet, evt. andre auksjoner o.l. etter de gamle ericsson modellene, de hadde jo to modeller for noen år siden så tålte omtrent alt, mer soldid enn en murstein.. :p Men det er mulig de er så gamle at det er umulig å få tak i dem brukt også...?

Også kalt "Haien" :p pga den bøyelige, rare antenna i midten.

Den tålte alt. Selges faktisk enda i Sverige :)

Lenke til kommentar
Redline_ Skrevet 11/09/2004 : 23:05

QUOTE (glotón @ 11/09/2004 : 16:51)

Hva med å søke på bruktmarkedet, evt. andre auksjoner o.l. etter de gamle ericsson modellene, de hadde jo to modeller for noen år siden så tålte omtrent alt, mer soldid enn en murstein..  Men det er mulig de er så gamle at det er umulig å få tak i dem brukt også...? 

Også kalt "Haien"  pga den bøyelige, rare antenna i midten.

Den tålte alt. Selges faktisk enda i Sverige

Den var det jeg mente ja! Det må jo bare være den perfekte telefon til dette formålet. Ikke mange funksjoner, stor skrift, og MEGET robust. Dra til Sverige og kjøp!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...