SmoPe Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har fått i oppdrag å spore opp en tlf til farsan. Men trenger noen gode råd. Telefonen skal være i veldig god kvalitet når det gjelder sprut og støtsikker, bør helst være druknings og sleggesikker . Men vi kan glemme alt av tilleggsfunksjoner. Han trenger kun å ringe og til nød motta sms. Det bør og være store bokstaver på displayet siden han ser litt dårlig. Hvis det er noen som vet om en slik tlf så må dere si ifra. Mvh Smope Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 har du sett på amobil.no? Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Billig: Nokia 1100 med plastovertrekk, (permanent bæreveske) Kjøp ny når den går i stykker. Kvalitet: .... Eller så ville jeg foretrukket: Siemens M65 som er en av de mest robuste, moderne telefoner, på markedet. til en litt dyrere pris. Endret 6. september 2004 av Gjesp Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Nokia 1100 er ikke slegge siker vel? men hvis du vil ha en sleggesikker mobil er vel M65 (som tidligere fåreslått) det nærmeste du kommer! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Siemens M65 er per dags dato den mest robuste telefonen du får ( såvidt jeg vet ) . Den tåler en GOD støyt, 5140 bør du ikke engang vurdere etter testen spør du meg! Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Ser ut som om det er simens sin som er den beste per dags dato, men det er så mye mikk der som han ikke har bruk for. Synd det ikke er noen som lager en tlf bare til å ringe med og sende sms, som er veldig robust. Tror det er endel i anleggsbransjen som ville kjøpt denne da. kunne godt ha kostet noen kroner hvis den er slik at man kan miste de ned en hundre meter treffe en fjellkant og ned i vannet, for så å virke etterpå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Husk at mobilselskapene må tjene penger på det de selger, veldig få som ville kjøpt en telefon som du beskriver, derimot M65 blir MYE mer populær siden den tåler en støyt, har kamera og god skjerm! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvis han bare skal ringe og sende SMS kan du jo prøve å finne en av de forrige "allværsmodellene" fra Siemens. ME45 og M35 skal begge være nokså uknuselige, men muligens litt vanskelige å få tak i. Har selv hatt en M35 i litt over tre år nå, og utenom en lei tendens til å slite ut batterier har den tålt absolutt alt jeg har utsatt den for, og det er ikke lite! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 er det en robust telefon han er ute etter og ikkje mer så anbefaler eg Nokia 5210. Har det sjøl og den tåler alt!Bading vasking å dysjing, legger aldri igjen mobilen på land når eg bader. Forresten den er tilsalgs! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg vil også anbefale Siemens ME45. En veldig god telefon. Eneste problem kan være at skriften ikke er så veldig stor hvis han har dårlig syn. En av de telefonene jeg har vært mest fornøyd med er ME45. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Husk at mobilselskapene må tjene penger på det de selger, veldig få som ville kjøpt en telefon som du beskriver, derimot M65 blir MYE mer populær siden den tåler en støyt, har kamera og god skjerm! mhm amobil.no testet en lignende modell fra nokia som ikke holdt i det hele tatt Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du kan jo kjøpe Nokia 5140 eller Siemens M65 Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eneste problem kan være at skriften ikke er så veldig stor hvis han har dårlig syn. Da aktiverer man ganske enkelt 'Store bokstaver' og meny-skriften blir stor og svært lesbar (alle Siemens-mobiler har denne funksjonen, både M35, ME45 og M65 etc) Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Var jo en kjempestor telefon fra nokia jeg så for en stund tilbake.. Skulle visst tåle det meste..... Kanskje den ligger på nokia.no. er ikke sikker! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kjøp det svenske bladet mobil (www.mobil.se) der har den en test med sprutsikre mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Men vi kan glemme alt av tilleggsfunksjoner. Han trenger kun å ringe og til nød motta sms Dvs en M65 er ikke nødvendig. ME45 er mer passende. Mindre er den også. http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...NrNrNrN,00.html Det er kanskje litt vanskelig å få tak i en slik mobil nå? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 5210 Tåler ikke akkurat "ekstreme forhold" da... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 5210 Tåler ikke akkurat "ekstreme forhold" da... 5210 tåler ekstreme forhold jo! Min 5210 har tålt alt! Bading, vasking dysjing osv. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 5210 Tåler ikke akkurat "ekstreme forhold" da... 5210 tåler ekstreme forhold jo! Min 5210 har tålt alt! Bading, vasking dysjing osv. Exactly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå