Gå til innhold

Ny robust telefon til farsan!

SmoPe

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppdrag å spore opp en tlf til farsan. Men trenger noen gode råd. Telefonen skal være i veldig god kvalitet når det gjelder sprut og støtsikker, bør helst være druknings og sleggesikker ;). Men vi kan glemme alt av tilleggsfunksjoner. Han trenger kun å ringe og til nød motta sms. Det bør og være store bokstaver på displayet siden han ser litt dårlig. Hvis det er noen som vet om en slik tlf så må dere si ifra.

Mvh Smope

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billig:

Nokia 1100 med plastovertrekk, (permanent bæreveske)

Kjøp ny når den går i stykker.

Kvalitet:

.... Eller så ville jeg foretrukket:

Siemens M65 som er en av de mest robuste, moderne telefoner, på markedet.

til en litt dyrere pris.

Endret av Gjesp
Lenke til kommentar

Ser ut som om det er simens sin som er den beste per dags dato, men det er så mye mikk der som han ikke har bruk for. Synd det ikke er noen som lager en tlf bare til å ringe med og sende sms, som er veldig robust. Tror det er endel i anleggsbransjen som ville kjøpt denne da. kunne godt ha kostet noen kroner hvis den er slik at man kan miste de ned en hundre meter treffe en fjellkant og ned i vannet, for så å virke etterpå.

Lenke til kommentar

Hvis han bare skal ringe og sende SMS kan du jo prøve å finne en av de forrige "allværsmodellene" fra Siemens. ME45 og M35 skal begge være nokså uknuselige, men muligens litt vanskelige å få tak i. Har selv hatt en M35 i litt over tre år nå, og utenom en lei tendens til å slite ut batterier har den tålt absolutt alt jeg har utsatt den for, og det er ikke lite!

Lenke til kommentar
Husk at mobilselskapene må tjene penger på det de selger, veldig få som ville kjøpt en telefon som du beskriver, derimot M65 blir MYE mer populær siden den tåler en støyt, har kamera og god skjerm!

mhm

amobil.no testet en lignende modell fra nokia som ikke holdt i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...