Hedda Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 jeg bruker standard XBOX- ikke moddet. med DVD-kit og s-video+optisk Forresten; får dere opp valgene med Dolby Digital og DTS med standard kabel også? Eller er det XBOX som identifiserer kabeltype = Advanced og deretter legger til disse valg i audio-menyen? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 jeg bruker standard XBOX- ikke moddet. med DVD-kit og s-video+optisk Forresten; får dere opp valgene med Dolby Digital og DTS med standard kabel også? Eller er det XBOX som identifiserer kabeltype = Advanced og deretter legger til disse valg i audio-menyen? jeg har en xbox vers 1.1 og først når den kablen er tilknyttet da kommer det opp i menyen DD 5.1/dts hvis orginal kablen står i da er det kun Sterio/surround som dukker opp. Lenke til kommentar
Hedda Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Mange takk for nyttig info redflame! Har levert tilbake Typhoon kabelpakken fra SIBA, og skal ut å kjøpe ett annet merke snart. Noen forslag, eller er det bare Microsoft sine som er sikre? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har en fra play.com - den virker for meg - var ikke billig, men jeg fant ikke lignende kabel i butikken. 13 pund - ehh ca noe under 170 kr. http://www.play.com/play247.asp?page=title...OX&title=111950 Lenke til kommentar
Hedda Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hadde en runde i butikkene i dag. Generelt dårlig utvalg, men Expert Bonus hadde Joytech sin. Tok sjansen på den (hadde ingen andre valg), og det funka!!!!!!!!!!! (Ser akkurat ut som den du anbefaler, kalkulatoren. Ca 250,- kjøpte før jeg leste innlegget ditt...) Fikk de valgene i audio-menyen som dere har beskrevet. Takk til alle som har har kommet med innspill! Super lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå