negerhenriksen Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har et FÆLT prosjekt på skolen... Lurer på om noen her vet prisen på : Windows XP Pro m/10 lisenser og Office XP m/11 lisenser ? MS hadde self. ikke noe om dette på de sin hjemmeside. :sad: På forhånd takk ! Mvh. Lars Erik [ Denne Melding var redigert av: negerhenriksen på 2002-05-07 12:42 ] Lenke til kommentar
sof Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 sjekk på ravenholm.no. (send forespørsel...) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har du kontaktet Raw(V)enholm Computing? Er ikke sikker på stor eller liten v, men de driver med dette, har selv prøvd det du sier, det er ingen hos MS som kan dette, du må kontakte en forhandler. SÅ ikke tråden ovenfor, ble lagt ut mens jeg skrev min :smile: [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-05-07 12:56 ] Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Takk for svar... MS legger ikke ut e-mail adresser på nett (av hensyn til spam).Ravenholm, komplett , psdata og mange flere svarer ikke på mailen min... Lenke til kommentar
obotron Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Spørs! Win XP Pro OEM: ca. 2000,- Win XP Pro Retail: ca. 4200,- Office XP Pro fullv. : ca. 7500,- Office XP Pro OEM: ca. 4500,- Så har du 3 bruker, 5 bruker osv. lisens pakker, har ikke helt oversikt på de nuh.. Det er "litt" å spare! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Ja, på os-er er det mange ganger billigere å kjøpe lisensene som oem, det holder å kjøpe noe småtteri, så sparer du tusenlapper. Værre med office, der kan du få skolelisenser som er mye billigere. Gleder meg til skolelinux kommer, er det noen som har testet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå