chokke Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvordan virker Revconnect, fått med meg at man kan laste ned fra flere samtidig. Fikser den det selv eller må man stille på det? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei, Den fikser alt selv, men du skal vite at en del huber har banned denne DC++ clienten. StrongholdDC++ derimot klarer å emulere DC++ ident tag og den "lurer" hubsecurity. Den er mer komplisert å bruke, har masse "features" og jeg synnes at multisource doenload fungerer bedre med RevConnect. Staljin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Er ikke banna ennå Er bl.a. på Oceanwide, veldig mange brukere og ikke banna Laster Revconnect ned fra alle som har ledig plass eller tar den noen? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Den klienten har jeg ikke hørt om. Bruker oDC nå. Hvilke klienter anbefales? Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har du link til Stronghold DC++?? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Her. Staljin Endret 6. september 2004 av staljin Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har vanlig DC++ 0.401 Hva er anderleders med de andre? Noen som har neon bra sider å laste ned hubber fra? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 med StrongDC++ (ikke strongholddc++ som det var noen som skrev feil her) så er det noen filtyper, blant annet .bin og .iso filer som ikke støtter segmented downloading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå