dacr0w Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Tøft, det er nå bekreftet på lyse.no "08.09.2004 | Vi er glade for å fortelle at alle våre bredbåndkunder som har 2 Mbit/s-linje nå vil få doblet Internett-hastigheten - uten at det koster et øre ekstra. Fra og med 1. oktober vil hastigheten være 4 Mbit/s." dacr0w :!: Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 JUHU!!! Kor kult e det? 2MB holder forsåvidt lenge det, men hvis vi får doblet gratis sier jeg bare Lenke til kommentar
entonic Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 vi har nettop fått lyse i hus så nå sitter jeg å venter på oppgradering Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg får Lyse innen måneden er slutt. Trodde at jeg måtte slite med usle 2Mbit/s, men dette var gode nyheter. Edit: Har hørt at Lyse skal ha like rask utlinje som innlinje. Noen som vet om dette stemmer? Endret 8. september 2004 av [r]endre Lenke til kommentar
mark Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ALLE må skrive under her!! http://213.167.109.66/underskriftskampanje/ Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 endre' date='08/09/2004 : 22:50'] Jeg får Lyse innen måneden er slutt.Trodde at jeg måtte slite med usle 2Mbit/s, men dette var gode nyheter. Edit: Har hørt at Lyse skal ha like rask utlinje som innlinje. Noen som vet om dette stemmer? jepp.... 2mb inn og 2 ut... 2MB kan ikke kalles for usselt... :!: Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Saken er nå også ute i media så nå er det sikkert http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/artic...rticleID=211675 Nå vil jeg og ha lyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå