ct Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei! Jeg har en SX1, installerte Netront3 for noen dager siden og må si at jeg er imponert. Det går som en drøm og lese wap-sider og vanlige internet-sider. Det er en stund siden jeg testet Opera, men jeg har en følelse av at alt går mye kjappere med Netfront enn med Opera. Nå skal jeg kjøpe en nettleser til telefonen min, så langt er Netfront soleklar favoritt. Noen andre som har erfaringer med disse programmene og kan anbefale hvilke jeg skal velge? Anbefal gjerne andre nettlesere hvis du mener de er enda bedre. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er Netront3 freeware?? Lenke til kommentar
ct Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Nei, men du kan prøve det gratis i 45 dager. Tror det koster ca €9,99 Lenke til kommentar
ct Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Etter å ha sjekket pris er jeg overbevist, Opera koster $24,90, mens Netfront3 koster $11.90. Da var det ikke mer å lure på for min del Da er Netfront kjøpt og betalt! (Ca 80kr) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Opera er helt klart best Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er Opera som solgt flest programmer til telefoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå