Gå til innhold

ram priser på spaceworld

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Versjonen av XP som finnes på Morpheus funker veldig bra

Slipper den jævla drittsperra til Microsoft

Hvis det ikke hadde vært for den, så hadde det vært greit å kjøpe den da

Men snakk om facistisk tull, typisk Microsoft

Noen som vet om det finnes en norsk versjon som er cracka (XP)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-09 20:27, Killer skrev:

Ang Geforce kortet på Expert Moa, i Ålesund så kjøpte jeg det for 4 måneder siden, da jeg sa at det lå på ca 2400 på webshop fikk jeg det til samme pris. Ikke alle butikker er dritt! De har folk der som er drit flinke, de to på pc avdelinga fiksa masse på maskina mi som jeg hadde bygd sjøl, for noen skarve 100 lapper, sa de hadde lite service fortiden og de kunne ta det innimellom. Ram prisene deres er helt ok, ligger ca 100 lappen over webshop og det er jo ok. Han ene sa de gikk over prisene sine og justerte de så de ligger 100 lappen over webshop 1 gang pr måned på komponenter. Jeg handler aldri mere på webshop, jeg går heller dit og får knall god hjelp på kjøpet.

Jeg betaler heller mindre og får ingen hjelp... hva skal man med hjelp ??

Lenke til kommentar

Har selv en data kjøpt på Lefdal for en stund siden....(se mer info under), og i dette øyeblikk skal jeg kjøpe en ny fra komplett, så jeg har snust endel på forskjellige priser i det siste, og når jeg får diverse reklame fra forskjellige elkjeder, så vet jeg ikke om jeg skal le eller kreve penger tilbake på min "nesten" nye PII=)

Hvorfor funker ikke smilies hos meg, har ikke haket av "smilies av"?

Lenke til kommentar

Ville bare si at jeg også synest man skal kjøpe programmer... men jeg har en litt løs definisjon av "programmer"... F.eks. har jeg kjøpt og betalt Borland C++ Builder 5 Professional (education versjon riktignok) til 2-3 store, men lille mykes os har jeg bare kjøpt en gang... (1000 for win95 for mange år siden.)

Spill derimot piratkopierer jeg -Alldrig- og alle tror jeg er sprø. Twisted moral or what?!!! :smile:

Lenke til kommentar

etter å ha lest dette kommer jeg ikke til å få sove i nattt

grøss og gru det er stive priser der jeg får gåsehud på kølla uhhhhh creeepy

noen må si til disse god troene tullingene att detta her er juks og fanteri jeg hadde fått jvli dårlig samvitig het hvis jeg ikke hadde sagt i fra!!!!

:sad: :sad: :sad::( :sad: :sad: :sad: :sad::( :sad: :sad: :sad: :sad::( :sad: :sad: :sad: :sad::( :sad: :sad: :sad: :sad::( :sad: :sad: :sad: :sad::( :sad: :sad: :sad: :sad::( :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...