Lizzard] Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) altså hører mye rart her om skjermkort hva er forskjellen på feks 6800 ultra og vanlig gt?? golden sample? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300895&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301395&cks=PRL og 6800 vs xt800 kortet er det stor forskjell? da mener jeg hvis du merker det i spill doom, far cry osv Endret 6. september 2004 av Lizzard] Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hei til deg i nattemørket er du baker du også eller? 6800 ULTRA og x800 XT er tilnærmet lik i samtlig spill, noen spill er geforce bedre, menst andre spill er ATI bedre Geforce 6800GT har tilnærmet lik ytelelse som x800 PRO på samme spillene som konkurentene over Geforce er vel best på open gl og ATI best i direct 3d (kan vær jeg tar feil her godt mulig det var omvendt men i allefall du skjønner hva jeg mener) når det gjelder støy og varme er geforce "vinneren" her dem støyer mest og lager også da mest varme, tror faktisk dem trekker mere strøm også, til igjenngjeld har geforce 6800 GT og ultra (merk: ikke vanlige 6800) 14 pipelines (eller var det 16? mot ATI`s 12 pipes, (er ikke helt våken i nattens timer ) og geforce kortene har SM 3.0 mot ATI`s SM 2.0 så geforce har en bitteliten fordel der (merk: tror det bare er Far Cry som har støtte for dette enda) eller kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du poster en ny topic ha en fortsatt fin nattestund MVH Xpence EDIT: Dem har POV GF 6800 GT som ukens tilbud hos netshop anbefaler deg å ta en titt HER Endret 6. september 2004 av Xpence Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hei til deg i nattemørket er du baker du også eller?6800 ULTRA og x800 XT er tilnærmet lik i samtlig spill, noen spill er geforce bedre, menst andre spill er ATI bedre Geforce 6800GT har tilnærmet lik ytelelse som x800 PRO på samme spillene som konkurentene over Geforce er vel best på open gl og ATI best i direct 3d (kan vær jeg tar feil her godt mulig det var omvendt men i allefall du skjønner hva jeg mener) når det gjelder støy og varme er geforce "vinneren" her dem støyer mest og lager også da mest varme, tror faktisk dem trekker mere strøm også, til igjenngjeld har geforce 6800 GT og ultra (merk: ikke vanlige 6800) 14 pipelines (eller var det 16? mot ATI`s 12 pipes, (er ikke helt våken i nattens timer ) og geforce kortene har SM 3.0 mot ATI`s SM 2.0 så geforce har en bitteliten fordel der (merk: tror det bare er Far Cry som har støtte for dette enda) eller kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du poster en ny topic ha en fortsatt fin nattestund MVH Xpence EDIT: Dem har POV GF 6800 GT som ukens tilbud hos netshop anbefaler deg å ta en titt HER nei nei skole sliter enda gitt men men hum jeg hadde tenkt og bestille dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301395&cks=PRL men vet engelig ikke noe så bare " gamer ed" btw hadde du gidda sett over den pcen jeg skal bestille bare hvis det er bedre ting der ute osv har ikke mye mere og gå på i pris men litt opp kan jeg gå ect hva er pov Endret 6. september 2004 av Lizzard] Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) ,06/09/2004 : 04:40] Hei til deg i nattemørket er du baker du også eller?6800 ULTRA og x800 XT er tilnærmet lik i samtlig spill, noen spill er geforce bedre, menst andre spill er ATI bedre Geforce 6800GT har tilnærmet lik ytelelse som x800 PRO på samme spillene som konkurentene over Geforce er vel best på open gl og ATI best i direct 3d (kan vær jeg tar feil her godt mulig det var omvendt men i allefall du skjønner hva jeg mener) når det gjelder støy og varme er geforce "vinneren" her dem støyer mest og lager også da mest varme, tror faktisk dem trekker mere strøm også, til igjenngjeld har geforce 6800 GT og ultra (merk: ikke vanlige 6800) 14 pipelines (eller var det 16? mot ATI`s 12 pipes, (er ikke helt våken i nattens timer ) og geforce kortene har SM 3.0 mot ATI`s SM 2.0 så geforce har en bitteliten fordel der (merk: tror det bare er Far Cry som har støtte for dette enda) eller kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du poster en ny topic ha en fortsatt fin nattestund MVH Xpence EDIT: Dem har POV GF 6800 GT som ukens tilbud hos netshop anbefaler deg å ta en titt HER nei nei skole sliter enda gitt men men hum jeg hadde tenkt og bestille dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301395&cks=PRL men vet engelig ikke noe så bare " gamer ed" btw hadde du gidda sett over den pcen jeg skal bestille bare hvis det er bedre ting der ute osv har ikke mye mere og gå på i pris men litt opp kan jeg gå ect Har hørt noe om stiv pris på det der Det er jo tross allt "bare" ett 6800 nu/nGT og det koster mere enn det jeg henviser deg til som er en del bedre og koster en par hundrelapper mindre, du vil få bra ytelse med asus kortet det er ikke det, MEN du får enda mere for det jeg ga deg link til som i tillegg er billigere, så hvorfår ikke slå til på det!? EDIT: leste ikke at du ønsket jeg skulle se på pc`n du har tenkt å bestille, men joda bare spytt ut det du har tenkt på du så skal jeg ta en titt på det Endret 6. september 2004 av Xpence Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Heisann og velkommen til forumet! Vil bare anbefale deg å skifte Topic navn...det er stooor fare for at en av moderatorene gjør det visst du ikke gjør det selv! Om du kjøper GeForce eller ATI er NESTEN det samme. 6800 kortene slår X800 glatt i f.eks Doom 3, mens X800 kortene gruser 6800 kortene i Half Life 2! Personlig ville jeg ha valgt x800XT, men samtidig skjønner jeg godt de som velger 6800 Ultra! Endret 6. september 2004 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Har "tvunget" Lizzard] til å bestille POV 6800 GT på tilbud hos netshop 3600 god pris spør du meg bestillte det selv jeg skal bli herlig! EDIT: POST 200 ! Endret 6. september 2004 av Xpence Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Har "tvunget" Lizzard] til å bestille POV 6800 GT på tilbud hos netshop 3600 god pris spør du meg bestillte det selv jeg skal bli herlig! EDIT: POST 200 ! yes master gt for teh win liker gf bedre liker doom 3 og hiih Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 msi 6800 GT yter mere ann asus 6800 Gamer Ed fordi asus kortet er bare et vanlig 6800 kort med 12 pipelines.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ASUS Software Bundle 1. Free webcam (300KB resolution) Webcam 2. Deus Ex: Invisible War 3. Battle Engine Aquila 4. Gun Metal 5. 6 in 1 Game Pack 6. ASUS DVD XP 7. Media Show 8. ASUS Driver and Utilities Ingen doom3 med det kortet der. :/ Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 du får med doom 3 om du kjøper dette(låner linken din simalarion) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3960 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 du får med doom 3 om du kjøper dette(låner linken din simalarion) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3960 Kanonkjøp Skulle gjerne gått for dette selv.. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Si meg, ukens tilbud på netshop (POV Geforce 6800 GT) er det bare for denne uka, eller er det for resten av tiden? Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Si meg, ukens tilbud på netshop (POV Geforce 6800 GT) er det bare for denne uka, eller er det for resten av tiden? bare denne uka antar jeg i og med det er ukens tilbud, dem har bare ett kort igjenn til opplysning Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dumt, vurderte å kjøpe det. Men har ikke pengene til det nå får bare vente til jeg får gryn så kjøper jeg heller Gainward GeForce 6800 GT GS. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Omgåelse av tre ords regelen. Kan dere ikke skjønne at det er en grunn til at den er der? Det er for å få fornuftige emnefelt. Denne stenges, ettersom brukeren har omgått tre ords regelen, og tydeligvis ikke lest retningslinjene. Tips : Les de nå... du forpliktet deg til det når du ble medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg