Gå til innhold

skjermkort? ? ?

Lizzard]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei til deg i nattemørket :) er du baker du også eller?

6800 ULTRA og x800 XT er tilnærmet lik i samtlig spill, noen spill er geforce bedre, menst andre spill er ATI bedre

Geforce 6800GT har tilnærmet lik ytelelse som x800 PRO på samme spillene som konkurentene over Geforce er vel best på open gl og ATI best i direct 3d (kan vær jeg tar feil her godt mulig det var omvendt men i allefall du skjønner hva jeg mener) når det gjelder støy og varme er geforce "vinneren" her dem støyer mest og lager også da mest varme, tror faktisk dem trekker mere strøm også, til igjenngjeld har geforce 6800 GT og ultra (merk: ikke vanlige 6800) 14 pipelines (eller var det 16? mot ATI`s 12 pipes, (er ikke helt våken i nattens timer :p ) og geforce kortene har SM 3.0 mot ATI`s SM 2.0 så geforce har en bitteliten fordel der (merk: tror det bare er Far Cry som har støtte for dette enda) eller kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du poster en ny topic :) ha en fortsatt fin nattestund

MVH Xpence

EDIT: Dem har POV GF 6800 GT som ukens tilbud hos netshop anbefaler deg å ta en titt HER

Endret av Xpence
Lenke til kommentar

6800 ULTRA og x800 XT er tilnærmet lik i samtlig spill, noen spill er geforce bedre, menst andre spill er ATI bedre

Geforce 6800GT har tilnærmet lik ytelelse som x800 PRO på samme spillene som konkurentene over Geforce er vel best på open gl og ATI best i direct 3d (kan vær jeg tar feil her godt mulig det var omvendt men i allefall du skjønner hva jeg mener) når det gjelder støy og varme er geforce "vinneren" her dem støyer mest og lager også da mest varme, tror faktisk dem trekker mere strøm også, til igjenngjeld har geforce 6800 GT og ultra (merk: ikke vanlige 6800) 14 pipelines  (eller var det 16? mot ATI`s 12 pipes, (er ikke helt våken i nattens timer :p ) og geforce kortene har SM 3.0 mot ATI`s SM 2.0 så geforce har en bitteliten fordel der (merk: tror det bare er Far Cry som har støtte for dette enda) eller kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du poster en ny topic :) ha en fortsatt fin nattestund

MVH Xpence

EDIT: Dem har POV GF 6800 GT som ukens tilbud hos netshop anbefaler deg å ta en titt HER

nei nei skole sliter enda gitt

men men

hum jeg hadde tenkt og bestille dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301395&cks=PRL

men vet engelig ikke :p noe så bare " gamer ed" :love::love::love:

btw hadde du gidda sett over den pcen jeg skal bestille :) bare hvis det er bedre ting der ute osv har ikke mye mere og gå på i pris men litt opp kan jeg gå ect

hva er pov :p

Endret av Lizzard]
Lenke til kommentar
,06/09/2004 : 04:40]

Geforce 6800GT har tilnærmet lik ytelelse som x800 PRO på samme spillene som konkurentene over Geforce er vel best på open gl og ATI best i direct 3d (kan vær jeg tar feil her godt mulig det var omvendt men i allefall du skjønner hva jeg mener) når det gjelder støy og varme er geforce "vinneren" her dem støyer mest og lager også da mest varme, tror faktisk dem trekker mere strøm også, til igjenngjeld har geforce 6800 GT og ultra (merk: ikke vanlige 6800) 14 pipelines  (eller var det 16? mot ATI`s 12 pipes, (er ikke helt våken i nattens timer :p ) og geforce kortene har SM 3.0 mot ATI`s SM 2.0 så geforce har en bitteliten fordel der (merk: tror det bare er Far Cry som har støtte for dette enda) eller kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du poster en ny topic :) ha en fortsatt fin nattestund

MVH Xpence

nei nei skole sliter enda gitt

men men

hum jeg hadde tenkt og bestille dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301395&cks=PRL

men vet engelig ikke :p noe så bare " gamer ed" :love::love::love:

btw hadde du gidda sett over den pcen jeg skal bestille :) bare hvis det er bedre ting der ute osv har ikke mye mere og gå på i pris men litt opp kan jeg gå ect

Har hørt noe om stiv pris på det der :p Det er jo tross allt "bare" ett 6800 nu/nGT og det koster mere enn det jeg henviser deg til som er en del bedre og koster en par hundrelapper mindre, du vil få bra ytelse med asus kortet det er ikke det, MEN du får enda mere for det jeg ga deg link til som i tillegg er billigere, så hvorfår ikke slå til på det!? :dribble:

EDIT: leste ikke at du ønsket jeg skulle se på pc`n du har tenkt å bestille, men joda bare spytt ut det du har tenkt på du så skal jeg ta en titt på det :)

Endret av Xpence
Lenke til kommentar

Heisann og velkommen til forumet! :D

Vil bare anbefale deg å skifte Topic navn...det er stooor fare for at en av moderatorene gjør det visst du ikke gjør det selv! ;)

Om du kjøper GeForce eller ATI er NESTEN det samme. 6800 kortene slår X800 glatt i f.eks Doom 3, mens X800 kortene gruser 6800 kortene i Half Life 2! :dribble:

Personlig ville jeg ha valgt x800XT, men samtidig skjønner jeg godt de som velger 6800 Ultra! ;)

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

ASUS Software Bundle

1. Free webcam (300KB resolution)

Webcam

2. Deus Ex: Invisible War

3. Battle Engine Aquila

4. Gun Metal

5. 6 in 1 Game Pack

6. ASUS DVD XP

7. Media Show

8. ASUS Driver and Utilities

Ingen doom3 med det kortet der. :/

Lenke til kommentar

Omgåelse av tre ords regelen. Kan dere ikke skjønne at det er en grunn til at den er der? Det er for å få fornuftige emnefelt.

Denne stenges, ettersom brukeren har omgått tre ords regelen, og tydeligvis ikke lest retningslinjene. Tips : Les de nå... du forpliktet deg til det når du ble medlem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...