ve_gard Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Jeg har mange .aiv, .xvid, .divx, filer... Men når jeg prøver å gi filene nye navn så får jeg opp feilmeldinger om at filene er i bruk. Selv om de ikke er det. Jeg har gått igjenom alle mulige programmer som kan være brukere av filene. men ingen av de bruker filen som jeg prøver å forandre navn på. Selv om jeg restarter pcen, og det første jeg gjør etter det er å forandre navn på fila får jeg opp feilmelding om at fila er i bruk. Jeg finner dette meget irriterende nå Så viss noen vet om et NAVNEENDRINGSPROGRAM eller noe slags navneendringstips så hadde jeg blitt kjempeglad! MVH Vegard Endret 6. september 2004 av ve_gard Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 har hatt samme problem! jeg valgte å formatere harddisken... tror det var pga overflod av virus Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du har ikke et lite vindu til venstre (media playeren) som du kan forhånds vise filmen i? det er sikker den som låser filene.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Eller så er det indekseringssaken som setter lås på dem. Prøv å endre navn på dem i Nero eller fra cmd. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Er bare disse filene du har problemer med?. Isåfall Kan du teste dette: 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Dette har løst mange problemer for meg,blant annet endring av navn på disse typer filer... Good Luck!. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det går ann å skru av forhåndsvisning av de filene, men det letteste er nok å velge "tools, folder options, Use windows classic folders", og eventuelt restarte explorer.exe (log av/på) Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Er bare disse filene du har problemer med?. Isåfall Kan du teste dette: 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Dette har løst mange problemer for meg,blant annet endring av navn på disse typer filer... Good Luck!. CIder! Takk for hintet, d funka!!! MVH Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå