thunstad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hei Fikk mitt aller første kamera i fjor og har plukket ut de 3 beste (syns jeg da ) Alle bildene er tatt på frihånd uten noe ekstra utstyr og jeg har justert noe på kontrast og levels i photoshop. Tilbakemeldinger ønskes. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det første bildet er vanvittig stilig. Fabelaktige farger. Intenst. Litt synd bare at blikket trekkes noe mot 'bevegelsen' nede i venstre hjørne. Kostelig ansiktuttrykk på bayen på bilde 2, men lampen++ i bakgrunnen distraherer alt for mye. En tur på Google etter Photoshop og "depth of field" og litt manipulering vil (IMHO) gjøre bildet mye bedre. Masker gjerne ut lyset bak sofaen og senk intensiteten litt på dette også. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Hei qwert Takk for tilbakemeldingene. Nå er ikke jeg noen kløpper i photosop, men jeg er enig i at lampen i bakgrunnen ble en distrasjon i bildet. Har prøvd å dempe den og syns det ble mye bedre. Bilde 2 forbedret Jeg har ikke fått noen gode resultat ved å prøve å markere den bort ennå , men det sies at øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det første bildet er vanvittig stilig. Fabelaktige farger. Intenst. Litt synd bare at blikket trekkes noe mot 'bevegelsen' nede i venstre hjørne. Kostelig ansiktuttrykk på bayen på bilde 2, men lampen++ i bakgrunnen distraherer alt for mye. En tur på Google etter Photoshop og "depth of field" og litt manipulering vil (IMHO) gjøre bildet mye bedre. Masker gjerne ut lyset bak sofaen og senk intensiteten litt på dette også. Ah, ble inspirert og prøvde det samme på et bilde selv. Problemet er bare at jeg hadde en hund og en gutt som løp ved siden av hverandre, og når jeg merket den ene, så forsvant floatingen av den andre. Hvordan få begge floating? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Liker ikke bilde nr.2 Synes det var dårlig klipt. Legger til en liten ide om hva man kan gjøre med det. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg hadde ikke klipt bilde noe, men ser det blir bedre da fokuset nå kun er jenta mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå