Gå til innhold

Hihihi... mobyson ypper (billigst igjen)...


Anbefalte innlegg

ta en titt på telepriser.nos forside ;)

 

Det er litt ironisk å gå på sida til talkmore og se at de på forsiden har

klistret "Norges billigste mobilabonnement. Sjekk selv på www.telepriser.no". Klikker du på den grafikken kommer du til en tabell på telepriser.no hvor mobyson står øverst som billigst :D Hihi :p Lurer på om talkmore svarer? Og om de bytter grafikken / lenken.

Endret av aabxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke så veldig ironisk. De er fortsatt billigst pr. minutt og på SMS når vi snakker om de selvbetjente abonnementene. Men prisforskjellen er marginal, og man kan krangle om det i evigheter om man vil.

 

Talkmore trenger ikke svare foreløpig - de er jo fortsatt billigst :p

Ja for de som ikke ringer som normalt og ikke legger sammen prisene for bruk så er nok Talkmore billigst!

En liten prisnedgang hos Mobyson, www.mobyson.no Ja det viser at De ønsker å være konkurranse dyktig i markedet, og den billigste operatøren for de som ringer opp til 2,5 minutt pr. samtale. Normalen er 2,1 minutt pr. samtale, ut fra NetCom og Telenor sin informasjon om bruk etc. På GPRS er Mobyson vesentlig billigere en Talmore. Desverre så er det noen forsatt som ikke kan multiplikasjon :no:

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

For det første: Hvis du er på dette forumet bare for å slenge dritt, så er du på feil sted. Ro deg ned.

For det andre: Leste du ikke det jeg skrev? Hvis ikke, så er det billige briller på Rema 1000.

 

Pr. SMS og pr. minutt er TALKMORE fortsatt billigst.

Er ikke så mye å diskutere det vel? Jeg har ikke sagt et kvekk om hvor mange minutter man må ringe. Jeg driter egentlig i hva Stjelenor og NetCom sier om samtalelengder - jeg bruker nå mobil med Talkmore abonnement som min eneste telefon, og ringer stort sett samtaler som er lengre enn 2,1 minutt - dermed er Talkmore billigst. (fasttlf. er sagt opp) Prisforskjellen er marginal, og hver enkelt finner ut hva som er billigst i det lange løp. Personlig tror (og håper) jeg Mobyson forsvinner ut av markedet i en ikke altfor fjern framtid, med alle de problemene de har om dagen.

 

Talkmore:

0,80 pr min

0,43 pr sms

 

Mobyson:

0,84 pr min

0,44 pr sms

Lenke til kommentar
For det første: Hvis du er på dette forumet bare for å slenge dritt, så er du på feil sted. Ro deg ned.

For det andre: Leste du ikke det jeg skrev? Hvis ikke, så er det billige briller på Rema 1000.

 

Pr. SMS og pr. minutt er TALKMORE fortsatt billigst.

Er ikke så mye å diskutere det vel? Jeg har ikke sagt et kvekk om hvor mange minutter man må ringe. Jeg driter egentlig i hva Stjelenor og NetCom sier om samtalelengder - jeg bruker nå mobil med Talkmore abonnement som min eneste telefon, og ringer stort sett samtaler som er lengre enn 2,1 minutt - dermed er Talkmore billigst. (fasttlf. er sagt opp) Prisforskjellen er marginal, og hver enkelt finner ut hva som er billigst i det lange løp. Personlig tror (og håper) jeg Mobyson forsvinner ut av markedet i en ikke altfor fjern framtid, med alle de problemene de har om dagen.

 

Talkmore:

0,80 pr min

0,43 pr sms

 

Mobyson:

0,84 pr min

0,44 pr sms

Tatt i betraktning at Talkmore tar 0,69 for oppstart av samtale, mens Mobyson tar 0,59, så gjelder det selvsagt ved lengre samtaler. Personlig ringer jeg sjeldent over 1-2min.

 

Mobyson har også nesten halv GPRS pris i forhold til Talkmore, så for de som bruker GPRS aktivt, er Mobyson helt klart billigst, gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

Hvem er det på dette forumet som slenger dritt, det er jo bare "Jendor" Jeg opplyste om faktafeil og at du alltid snakker dritt om Mobyson. Ikke en fremgangsmåte man bør bruke det. "Jendor" var også den personen som snakket varmt om Mobyson inntil han ble beskyldt for juks i å tilegne seg nr. Noe "Jendor" brukte mye tid på å si at han skulle lage mye bråk angående. Noe alle tydelig har sett. Men det virker som om denne "Jendor" er en person som ikke kommer noen vei med sine "påstander" og velger å slenge dritt til alle som sier han i mot. Så noe sant må det være i "påstandene" fra Mobyson om at "Jendor" har drevet på med noe man ikke skal gjøre. Denne "Jendor" forteller mange at de slenger dritt, :thumbdown: for så å gjøre det tilbake i neste setning. Denne "Jendor" må vel være en "fjortis"? Forumet bør luke slike personer bort! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Talkmore trenger ikke svare foreløpig - de er jo fortsatt billigst :p

Se på det sitatet ovenfor og hva jendor skrev i en annen tråd når talkmore gikk til topps forbi mobyson (jeg argumenterte for at mobyson fortsatt var billigst for folk flest selv om talkmore hadde gått forbi på telepriser):

 

Du tror ikke det er enklere for folk å bare bruke telepriser.no enn å prøve å lese uleselige tabeller?

 

Mobyson er billigere på telefonsvarerviderekobling, leveringskvittering og halvparten av prisen på GPRS, PLUSS at de er billigst på telepriser.no (noe som holdt for han i utgangspunktet, men ikke nå lenger fordi det er en annen operatør enn hans som nå ligger øverst).

Endret av aabxx
Lenke til kommentar

Jøss i all vide verden... dere må jammen ha lite å drive med :mrgreen:

 

ON TOPIC:

Jeg kan godt gjenta meg selv i det vide og det brede: Talkmore er fortsatt billigst på pris pr. minutt og sms. Noe annet har jeg heller ikke påstått, og det er og blir vanskelig for noen, inkludert dere, å motbevise det faktum at Talkmore er billigst akkurat nå når det gjelder pris pr minutt og sms. Les (det er ikke de samme som å se) gjerne gjennom før dere kommer med andre påstander.

 

aabxx: les det jeg skrev over her, og så leser ditt eget innlegg igjen. Jeg snakker KUN om pris pr. minutt og pris pr sms. Det er en viss forskjell der.

 

OFF TOPIC:

ebbe77: Du gir deg ikke du? Du bare MÅ gå på person hele tiden, og ikke sak? Hva har mitt forhold til Mobyson med deg å gjøre? Jeg slenger ikke dritt eller angriper deg personlig fordi du tilsynelatende har et annet forhold til de. Det at du ikke klarer å holde deg til sak, sier sitt. I omtrent hvert innlegg jeg har skrevet, som holder seg til sak, og som inneholder faktiske opplysninger, så kommer du trekkende med et eller annet oppgulp om mine dårlige erfaringer med Mobyson, og om hvor useriøs jeg er fordi jeg skriver om det.

 

"Denne jendor" har snakket varmt om Mobyson, definitivt. Men ikke nå lenger, fordi de etter min mening ikke fortjener det. Men jeg nedlater meg ikke til å angripe andre fordi de måtte ha en annen mening enn jeg har - og slenger ikke dritt til andre.

 

Når det gjelder innleggene i denne tråden, så påstår du blant noen ikke kan multiplikasjonsregning. Iogmed at du quotet innlegget mitt, så regner jeg med at du sikter til meg. Å komme med sånne påstander er bare barnslig, og har ingenting med emnet å gjøre.

 

Du påstår videre at "noe sant må det være i "påstandene" fra Mobyson om at "Jendor" har drevet på med noe man ikke skal gjøre." - Hva mener du med dette? Her bør du nesten komme med noen beviser, istedenfor å komme med direkte usanne utsagn og drittslenging.

 

"Denne jendor" forteller ikke mange at de slenger dritt - faktisk er det kun deg jeg har reagert på.

 

"Denne jendor" er heller ingen fjortiss - sånne utsagn går på person og ikke sak.

 

Hvem som bør lukes bort avgjøres av moderator. Så får vi bare se hvem av oss det blir.

 

Rart at de andre er enig med meg da om at du ikke holder deg til sak. Du er og blir useriøs og ikke saklig. Du har heller ikke forankring til et helhetsbilde. Rart at du ikke ser at du angriper andre. Pris er noe du ikke kan eller forstår å være sakelig med. Du vrir og vender på ting til din egen beste (andre ler av deg) Du får nok snart en overraskelse i forhold til hva du driver på med!

 

Hva er det jeg driver med da, gutten min?

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...