simson Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg bruker Siemens Data Suite og overfører (de fleste) innkomne meldinger til dataen. Tar ikke vare på meldinger som kun står "ja" på e.l. Synes det er en grei måte å føre dagbok på - får med meg hva som skjer i livet mitt uten at jeg trenger å skrive et ord selv. Om 3 år kan det være morsomt å se hva som skjedde på det og det tidspunktet. F.eks. 24. mai ble jeg gratulert med ny jobb, 7. juni ble jeg gratulert som onkel, 12. oktober var jeg på Londontur og fotballkamp, 4. juli var da Anders nesten rota seg bort i Cathrine, osv... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 De fleste meldinger er det bare å slette med en gang, med mindre det står noe viktig informasjon på dem. Meldinger fra dama tar man også vare på. Bortsett fra det prøver jeg å bruke minst mulig plass på mobilen til sms. Det er jo kjedelig å ha telefonen full hele tiden. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 jeg sparer på alle mld fra dama, men resten sletter jeg:-) Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har opplevd et par ganger med min T610 at meldinger som jeg har lagret i akriv, forsvinner. Så jeg lagrer ikke viktige meldinger på telefonen lenger, prøver å lagre informasjonen på annen måte. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sletter de fleste meldingene jeg også Er som regel ikke noe interessant der Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sletter de fleste meldingene jeg også Er som regel ikke noe interessant der Samme med meg. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Jeg bruker Siemens Data Suite og overfører (de fleste) innkomne meldinger til dataen. Tar ikke vare på meldinger som kun står "ja" på e.l. Kva format har du dette liggjande i? ..blir du avhengig av ein spesiell programvare for å lesa meldingane i ettertid? Eit spørsmål til: Kan du kopiera eller flytta meldingar tilbake til telefonen, om du har flytta ein for mye frå telefon til datamaskin? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 tar aldri vare på meldinger, bare vitser og noen spesielle... slettet nettopp 160 meldinger i fra inboksen min, da var maler, lagrede elementer og inboks full og alle andre div mapper jeg har.. kjekt med en slett alle meldinger funksjon.. har 6230 visst noen lurte:) Som en annen sa, alt fortrolig og slik tar jeg ikke over sms.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sletter alltid utgående og sletter litt i innboksen innimellom, sparer bare på gamle meldinger hvis de er noe spesiellt ved de.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sletter sms etter hvert som det blir en del. Liker ikke å ha litt mer private sms på mobilen min om jeg låner den bort eller legger den på bordet mitt på rommet mitt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er verre med mms som inneholder nakenbilder av deg sjøl. Plutselig tar noen telefonen din og ser de nastye bildene som du har på utboksen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hvis man absolutt skal sende nakenbilder av seg selv rundt omkring kan man ha det så godt, fikk en gang en feilsendt mms fra en venninne med nærbilde av "noen" som hadde fingeren sin et annet sted enn oppi nesa. Den har jeg da tatt vare på Endret 7. september 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Lyst til å dele det bilde med oss? Eller kanskje ikke nei... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nei jeg kan nok ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er nok det lureste. Spare oss for noe grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå